پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی

پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی می تواند در ویلاها و در مکانهایی با عرض خیلی زیاد مورد استفاده قرار گیرند. شما در هنگام نیاز می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی را اعم از یراق آلات و شیشه ها را به سمت کناره ها هدایت کنید و در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.https://upvc.pro/


  

  یکی از مدل های پنجره دوجداره upvc،   پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی (Fold & Slide) است که در هنگام استفاده بسیار جلب نظر کرده و کارکرد آن بسیار برای خریداران جالب می باشد. مدل آکاردئونی از واژه آکاردئون گرفته شده است که سازندگان درب و پنجره upvc نیز با توجه به شباهت سبک باز شدن درب و   پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی ، نام این ساز را بر روی این مدل از در و پنجره قرار داده اند.

  پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی نیز همانگونه که در تعریف بالا گفتیم، برای باز  شدن بر روی یک محور جمع شده و در کنار هم قرار می گیرند؛ و برای بسته شدن هم با کشیدن این پنجره upvc  بر روی همان محور، به صورت افقی کنار هم قرار می گیرند.  https://upvc.pro/ پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی بسیار مناسب برای ساختمان هایی می باشد که در حالت باز شدن فضای مناسبی برای حرکت درب و پنجره در فضای اتاق موجود نمیباشد و موانعی در سر راه باز شدن وجود دارد. با این مدل از پنجره دو جداره می توانیم این مشکل را بر طرف نماییم.



مزایای  پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی

•    ایجاد دید مناسب و هم چنین انرژی کارآمد در سیستم های ساخت فریم پنج چنبر
•    قابلیت باز شدن بازشو های درب تا ۸ متر
•    قابلیت تنظیم برای باز شدن درب به داخل یا به بیرون
کاربرد  پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی :
پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد کند.


زیباترین پنجره های دوجداره upvc


با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار این گونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود. بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از   پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد. همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد. https://upvc.pro/همچنین این شرکت در تولید   پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.

خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی:
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره درپنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی
• جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا ۴۵%
• جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگیهای محیطی با استفاده و پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی
یراق آلات مناسب برای پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی
کیفیت یراق آلات بکار رفته در درب و پنجره های یو پی وی سی نوع آکاردئونی (fold and slide) بسیار مهم است. این شرکت پنجره تمام تلاش خود را دارد تا با استفاده از بهترین یراق آلات آلمانی، مناسب ترین پنجره را به شما عرضه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.