پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی

درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی با ترکیب انواع بازشو در ساخت پنجره های ساختمانهای مسکونی یا اداری به کار می رود.بازشو این پنجره ها از بغل به کمک لولا ها به داخل یا بیرون باز می شود.مزیت مهم استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی این می باشد تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد.


  

 این پنجره ها در یک جهت قابلیت باز شدن دارد؛ و به خاطر مدل باز شدن این نوع پنجره دو جداره که از پایین به بالا انجام  می شود، به درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی معروف شده است. معمولا از درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده فراوانی می شود. همچنین در بخش های بالایی یک نمای شیشه ای که ترکیبی از پنجره های مختلف می باشد، درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی استفاده می شود. می توان حرکت و باز شدن درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی را به صورت دلخواه تغییر داد؛ از بالا به پایین و یا از پایین به بالا. حتی می توان درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی مدلی سفارش را داد که یا به داخل باز شود و یا به خارج پس با توجه به نیاز خود در انتخاب نوع باز شدن پنجره هم دقت نمایید. نکته دیگری که در سفارش درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی باید دقت نمایید این است که از انتخاب های سایز های بزرگ برای این مدل پرهیز نمایید. https://upvc.pro/ زیرا معمولا با گذشت زمان باز و بسته شدن آن سخت تر می شود. ولی در سایز های کوچکتر می توان درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی را به راحتی باز بسته نمود.



زیباترین پنجره های دوجداره upvc

درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی سبکی اروپایی دارد چرا که به جای دستگیره پنجره از قفل های مخصوصی استفاده می شود. لولای درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد کند. فروش درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهویه هوای مناسبی صورت می پذیرد که بهترین مزیتشان می باشد.

انواع بازشوهای درب و پنجره دوجداره upvc :
پنجره ثابت
پنجره تک حالته
پنجره سایبانی
پنجره دوحالته
درب و پنجره آکاردئونی
پنجره دو لنگه باز شو (مدل فرانسوی)
درب و پنجره فولکس واگنی
پنجره مدل کلنگی
پنجره کشویی
درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی بیرون بازشو
از درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی بیرون بازشو برای منازلی که سقف های شیروانی دارند در ابعاد بزرگتر ساخته و تولید می شوند. زیبایی و جلوگیری از اشغال فضا و نوع جالب بازشو این نوع پنجره ها دلایل اصلی استفاده از این پنجره ها می باشد. ترکیب استفاده این نوع از پنجره های یو پی وی سی با پنجره های ثابت نوع مرسوم آن می باشد که معمولا در سرویس ها و حمام مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی بهترین انتخاب برای هر ساختمان است زیرا مانع ورود بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره ، عایق گرما و سرما هستند و در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر و سرعت نصب و تعویض پنجره های دوجداره upvc در مقایسه با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. https://upvc.pro/از دیگر مزایای درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی می توان:
استفاده و نگهداری آسان درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی
بازشو پنجره یو پی وی سی ما بسیار سبک وزن هستند. بنابراین می توان آنها را با حداقل تلاش بلند کرد. یو پی وی سی بادوام هرگز پوسیده نمی گردند, پوسیده پوسیده, ورقه ورقه و یا کنده نمی شوند. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.


پروفیل چند چنبر، فضای ۱۶ میلی متری بین دو لایه شیشه پر شده با گاز آرگون و لنگه های به هم چسبیده در بازشو های پنجره یو پی وی سی ما، کمک می کنند که به سر و صداهای ناخواسته بیرونی اجازه ورود به داخل خانه را ندهیم.
وجود گارانتی کتبی هنگام خرید درب و پنجره دوجداره upvc سایبانی
بازشو های پنجره های دو جداره شرکت پنجره دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد. شرکت پنجره با توجه به نیاز مصرف کنندگان اقدام به تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در انواع مدل های قابل اجرا در ساختمان نموده است. پنجره های دوجداره سایبانی: https://upvc.pro/در یک جهت قابلیت باز شدن دارد و به خاطر مدل باز شدن این نوع پنجره که از پایین به بالا انجام می شود، به پنجره دو جداره سایبانی معروف شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.