پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست

شرکت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست با توجه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها, تقاضای ساختمان سازان و رفع نیازهای مشتریان اقدام به توسعه پروفیل های تولیدی خود نموده است.تا با استفاده از پروفیل پنجره پی وی سی آلوپلاست درب و پنجره های متنوعی را تولید نمایند.


پنجره 2جدازه

 

 

 پنجره های ساخته شده توسط پروفیل آلوپلاست متناسب یا فراتر از دستورالعمل های بهره وری انرژی فعلی و آینده مانند فرمان آلمانی صرفه جویی در مصرف انرژی (EnEv) عمل می کنند. پنجره دوجداره آلوپلاست آلمان در سه طرح مختلف تولید می شوند تا مصرف کننده تنوع بیشتری برای انتخاب داشته باشد، با استفاده از پنجره دوجداره آلوپلاست هیچ گاه لازم نیست که نگران ذخیره کردن انرژی باشید.  با استفاده از پروفیل پنجره دوجداره آلوپلاست، درب ها و پنجره های بسیار متنوعی می توان تولید نمود. به عنوان مثال پنجره های تک لنگه یا دو لنگه، پنجره های کشویی، درب های کشویی و بسیاری از مدل های دیگر. جهت استفاده بهینه از فضای موجود و اطمینان یافتن از تهویه هوای مناسب، طریقه باز شدن پنجره دوجداره آلوپلاست نقش اساسی را ایفا می کند. همچنین نوع پنجره باید متناسب با معماری ساختمان باشد. همه اجزای دکور پنجره دوجداره آلوپلاست ، یک تکنولوژی نوآورانه جهت بهبود خصوصیات عملکردی و دوام بیشترسطح درب ها و پنجره ها را به طور برجسته نشان می دهند. ورق های شکل پذیر و قابل انعطاف ما توسط رنگدانه های استاندارد به طرز مخصوصی توسعه یافته اند تا به طور قابل توجهی دمای سطح پروفیل پنجره های چند لایه را کاهش دهند. بیش از چهل رنگ متفاوت برای درب و پنجره دوجداره آلوپلاست https://upvc.pro/ وجود دارد که شما می توانید به راحتی آنچه در ذهن خود دارید را عملی نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.
پنجره تنها ۸% از فضای ساختمان را تشکیل می دهند در حالی که پنجره از مهم ترین اجزاء ساختمان محسوب می شود چرا که باعث هدر رفتن ۴۰% از انرژی مصرفی می شود. استفاده از درب و پنجره دوجداره آلوپلاست در ساختمان باعث می شود شما بیش از ۳۰ سال بدون هیچ گونه نگرانی در تعویض یا تعمیر پنجره های ساختمان از آن ها بهره ببرید و باعث کاهش هزینه های مازاد مانندهزینه های گرمایشی و سرمایشی، رهایی از هزینه های تعمیر و نگه داری، کاهش میزان گاز CO2 و کمک به محیط زیست، کمک به حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده می شود.


پنجره سه جداره


مزایای  پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست:

بهره وری انرژی با  پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست
با وجود گزینه های شیشه سه جداره و شیشه دوجداره که از نظر گرمایی کارآمد هستند، درب ها و پنجره های آلوپلاست از نظر مصرف انرژی کارآمد خواهند یود https://upvc.pro/ و خانه شما را گرم تر می سازند. هم چنین به شما کمک می کنند که هزینه های مربوط به مصرف انرژی را کاهش دهید و در نتیجه در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
سبک (استایل) پنجره دوجداره آلوپلاست
محصولات زیبا و خوش تراشی که از پروفیل upvc آلوپلاست ساخته شده اند، در هر رنگ و شکلی که برای شما قابل تصور باشد در دسترس می باشند. ولی نگهداری از برخی از آنها می تواند مشکل باشد. این محصولات شامل شبه چوب هایی رنگ شده به رنگ آلومینیوم خاکستری و یا به رنگ چوب هستند.
 پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست و داشتن امنیت
آرامش ذهنی همه چیز است و ما آن را مهندسی می کنیم. درب ها و پنجره هایی با امنیت بسیار بالا که از پروفیل های آلوپلاست استفاده می کنند، این خصوصیت را دارند که از تقویت کننده ها و مکانیزم های قفل کننده چند نقطه ای کاملا پیوسته بر روی درب و پنجره های تولیدی خود استفاده می نمایند.
 پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست دوستدار محیط زیست
ما متعهد هستیم که درب ها و پنجره هایی با مصرف انرژی کارآمد تولید کنیم که در عین حال مقاوم و پایدار باشند. این شامل بازفرآوری محصولاتی است که به پایان عمر خود نزدیک می شوند، https://upvc.pro/ که آن ها را به مواد اولیه ای برای استفاده در نسل جدیدی از محصولات که مصرف انرژی کارآمدی دارند تبدیل نماییم.
مقدار U که شاخص عایق حرارتی است، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. ارزش U (ضریب انتقال حرارت) توضیح می دهد که چه مقدار انرژی گرمایی ازمیان یک جزء ساختمان با اندازه سطح یک متر مربع انتقال داده می شود.
به بیان ساده:
– هرچه مقدار U کمتر باشد، کیفیت عایق پنجره بهتر است.
پنجره یو پی وی سی
– Ug : میزان عایق حرارتی شیشه
– Uf : میزان عایق حرارتی فریم پنجره
پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست    به دلیل خصوصیاتی که دارند، بزرگترین سهم بازار را در کشورهای اروپایی دارا هستند. به همین دلیل شناخته شده ترین پنجره می باشند.


شرکت آلوپلاست


    بدون توجه به نوع آب و هوا و منطقه جغرافیایی، پنجره های یو پی وی سی بهترین انتخاب برای ذخیره کردن انرژی هستند. اگر این یو پی وی سی ها به همراه شیشه های چند جداره جدید استفاده شوند، بالاترین درجه ایزوله بودن به دست می آید و این مساله موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، پول و حفظ محیط زیست می شود.

    هزینه های اولیه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست پایین تر از قیمت پنجره های چوبی و آلومینیومی مناسب و با کیفیت بالا می باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست  برای نوع بشر کاملا بی ضرر است.
پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست    ، محصولاتی کاملا سازگار با محیط زیست هستند، از این رو آن ها قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشند.
پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست  راندمان کاربردی بالایی را برای سال ها عرضه می کنند. دوام و پایداری این محصولات بسیار بالا است و نیازی نیست جهت نگهداری از آن ها به رنگ زدن و یا تعمیرات به خصوصی دست بزنید.
پنجره دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست اثر کاتالیزور را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.