پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض قطعات پنجره دوجداره upvc

قطعات نقش مهمی را در عایق بودن و همچنین بازو بسته کردن پنجرها دارند.در هنگام خرید از پنجره دوجداره upvc  باید از کیفیت و استاندارد بودن قطعات پنجره اطمینان حاصل فرمایید. شرکت ما در تعویض قطعات پنجره دوجداره upvc سابقه طولانی دارد و کارتعویض قطعات پنجره دوجداره upvc شما را با پنجره های آسیب دیده بصورت تضمینی انجام می دهند.

 
  
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی جهت تعویض قطعات پنجره دوجداره  upvcبرای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند . نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند و نیاز به تعویض  تعویض  قطعات پنجره دوجداره  upvcتوسط شرکت های معتبر می باشد https://upvc.pro/ یراق الات پنجره دوجداره upvc نیز دارای طول عمر زیادی می باشند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست. عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد.
پنجره های دوجداره یو پی وی سی و دارای مزایای بی نظیری هستند و از تنها مشکلاتی که مشتریان درب و پنجره های دوجداره  بعد از خرید با آن مواجه اند اینست که پس از مدتی در می یابند که درب و پنجره دیگر آن کیفیت روز اول را ندارند و دچار مشکل هستند که با تعویض قطعات پنجره دوجداره upvcتوسط افراد کاردان به کیفیت اولیه خود باز می گردد. تعمیرات و تعویض قطعات پنجره دوجداره upvcبا تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است.

تعویض پنجره قدیمی

اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد.
اسپانیولت در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید.
ابزار و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد.
زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد.
 تعویض قطعات پنجره دوجداره upvc
زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و تعویض قطعات پنجره دوجداره upvc می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود. https://upvc.pro/ مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که اگر افراد خود اقدام به تعمیر و تعویض قطعات پنجره دوجداره  upvcکنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد. تعمیرات و رگلاژ و تعویض قطعات پنجره دوجداره  upvcرا باید جدی بگیرید و در اولین فرصت با تعمیرکار معتبر و حرفه ای تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

پنجره دوجداره upvc

اگر می خواهید از پنجره های دوجداره  upvcخود بیشترین بهره را ببرید، رعایت برخی از نکات باعث می شود کارایی و عمر این پنجره ها بالا رود و دیگر نیازی به تعویض قطعات پنجره دوجداره  upvcنباشد.
۱-در زمان های مشخص،همه  قطعات پنجره دوجداره upvc از قبیل قطعات مکانیکی و متحرک را روغن کاری کنید. https://upvc.pro/ روغن کاری باید توسط روغن های رقیق انجام شود.
۲-برای دوام بیشتر لاستیک های درزگیر پنجره های دوجداره باید در زمان های مشخص توسط پارچه ای که حاوی صابون مایع می باشد حداکثر سه ماه یکبار تمیز کنید، زیرا این کار باعث نرمی، انعطاف و تمیزی لاستیک ها می شود.
این شرکت پنجره با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات نصب و تعویض قطعات پنجره دوجداره upvc می باشد. این شرکت با ارائه ضمانت نامه، این اطمینان را به شما می دهد که درب ها و پنجره های شما به بهترین حالت ممکن و در کمترین زمان نصب خواهند شد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.