پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

محصولات در و پنجره دوجداره upvc

شرکت های تولید کننده محصولات در و پنجره دوجداره upvc می توانند پنجره ها را بصورت ثابت, تک حالته, دوحالته تولید و عرضه نمایند. یکی از عوامل مهمی که موجب رشد و ارتقاء صنعت در و پنجره دوجداره upvc شده است قابلیت بازیافت این محصولات می باشد.

پنجره هلالی دوجداره
  از جمله مزیتهای بی شمارمحصولات در و پنجره دوجداره upvcمی توان سهولت در نگهداری ازمحصولات در و پنجره دوجداره    upvc   وامنیت بالا و دوام زیبایی منحصر به فرد محصولات در و پنجره دوجداره، البته به شرطی که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص  محصولات در و پنجره دوجداره upv انجام گیرد. طراحی ، تولید و نصب  محصولات در و پنجره دوجداره    upvc با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcو کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد.  محصولات در و پنجره دوجداره upvc دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند.  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcشامل انواع مختلف پنجره دوجداره ثابت، تک حالته، دوحالته، سایبانی، فولکس واگنی و ... می باشند که هر کدام از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده اند باید توجه کرد وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح محصولات در و پنجره دوجداره  upvc می باشد که در صورت خرابی کار  محصولات در و پنجره دوجداره   upvc را مختل خواهد کرد. https://upvc.pro/در این مطلب با انواع مختلف  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcیو پی وی سی آشنا میشوید تا اطلاعات کافی را در زمان خرید بهترین و مناسب ترین در و پنجره دوجداره داشته باشید. مزایای بسیاری در استفاده  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcوجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته است مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی و محافظت از محیط زیست می‌باشد. در صورت سوال درباره محصولات در و پنجره دوجداره  upvc از طریق شماره های درج شده ، با ما تماس حاصل فرمایید.
 محصولات در و پنجره دوجدارهupvc  مدل پنجره دو جداره ثابت
اگر می خواهید از پنجره ای برای ساختمان خود استفاده نمایید که به هیچ عنوان از آن  برای باز شدن و انتقال هوا استفاده نخواهد شد، می توانید از پنجره های دوجداره ثابت استفاده نمایید. نوع ثابت پنجره های upvc  از پر کاربرد ترین محصولات در و پنجره دوجداره  upvcاست؛ زیرا به علت استفاده نشدن از یراق آلات و نصب ساده تر، دارای قیمت مناسب تری می باشد؛ ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره های ثابت دو جداره استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد. مهمترین مزیت محصولات در و پنجره دوجداره upvc مدل ثابت: بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت آنها در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد.
اگر محیط و ساختمانی دارید که تعداد زیادی پنجره های قدیمی در نمای آن استفاده شده است، سفارش می نماییم حتما اقدام به تعویض این پنجره ها با پنجره دوجداره نمایید. اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. https://upvc.pro/ همچنین محصولات در و پنجره دوجداره upvcدر بسیاری از محیط شیشه ای ساختمان شما، باعث بهینه تر شدن هزینه و بالاتر رفتن کیفیت پنجره های شما خواهد شد.
 محصولات در و پنجره دوجداره  upvcمدل تک حالته
نوعی دیگر از مدل های  محصولات در و پنجره دوجداره upvc، به نام تک حالته معروف می باشد. دلیل نام گذاری این مدل نیز این می باشد که نوع تک حالته پنجره دوجداره فقط بر روی یک محور قابلیت باز شدن دارد. ضمن اینکه میزان باز شدن آن نیز توسط یک جک ثابت شده است.  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcتک حالته نیز از ارزان قیمت ترین مدل های  محصولات در و پنجره دوجداره upvcهستند؛ به خاطر استفاده کم از یراق آلات در این پنجره ها و نصب آسان تر آنها ، هزینه ساخت و نصب این نوع پایین تر از سایر پنجره دو جداره می باشد. مهمترین موارد استفاده شده از  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcتک حالته در محل هایی میباشد که نیاز زیادی به باز و بسته شدن پنجره نیست. مثلا استفاده از نوع تک حالته پنجره های دوجداره در اتاق های اداری یک شرکت.

پنجره با اشکال خاص

 محصولات در و پنجره دوجداره  upvcمدل دوحالته
مدل پنجره های دوحالته به گونه ایست که با استفاده از یراق آلات بیشتر این قابلیت را در آن ایجاد نمودند که در هر دو محور عمودی و افقی قابلیت باز شدن داشته باشد. البته باز شدن به هر دو جهت فقط با یک دستگیره امکان پذیر می باشد و با توجه به کشیدن آن به سمت مورد نظر می توان آن را باز نمود.
هزینه ساخت  محصولات در و پنجره دوجداره  upvcدو حالته به خاطر استفاده بیشتر از یراق آلات، نسبتا بالاتر از مدل های تک حالته می باشد. پنجره دو جداره دو حالته در عکس رو به رو همانطور که مشاهده می نمایید، لنگه سمت چپ پنجره در یک محور و لنگه سمت راست بر محور دیگر باز شده است؛ در بین آنها نیز مدل ثابت از پنجره های upvc استفاده شده است. همانطور که می بینید می توان این پنجره دوجداره را رگلاژ نمود و اندازه باز و بسته شدن آن را نیز به دلخواه خود در آورد. محصولات در و پنجره دوجداره  upvcمدل دو حالته بیشتر انتخاب کارفرماهایی می باشد که قصد دارند در ساختمان خود وجه تمایزی ایجاد نماید؛ حتی در جزئیاتی مانند باز شدن یک پنجره!
 محصولات در و پنجره دوجداره  upvcمدل سایبانی
این پنجره ها در یک جهت قابلیت باز شدن دارد؛ و به خاطر مدل باز شدن  محصولات در و پنجره دوجداره upvcکه از پایین به بالا انجام  می شود، به پنجره دو جداره سایبانی معروف شده است. معمولا از این پنجره upvc در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده فراوانی می شود. همچنین در بخش های بالایی یک نمای شیشه ای که ترکیبی از پنجره های مختلف می باشد، از پنجره سایبانی استفاده می شود. می توان حرکت و باز شدن مدل سایبانی را به صورت دلخواه تغییر داد؛ از بالا به پایین و یا از پایین به بالا. حتی محصولات در و پنجره دوجداره  upvcرا مدلی سفارش را داد که یا به داخل باز شود و یا به خارج. البته حتی می توان از مدل هایی استفاده نمود که داری بازشو (سش) هم داخلی باشد و هم خارجی. پس با توجه به نیاز خود در انتخاب نوع باز شدن پنجره هم دقت نمایید. نکته دیگری که درمحصولات در و پنجره دوجداره  upvcمدل سایبانی باید دقت نمایید این است که از انتخاب های سایز های بزرگ برای این مدل پرهیز نمایید. زیرا معمولا با گذشت زمان باز و بسته شدن آن سخت تر می شود. ولی در سایز های کوچکتر می توان این نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی را به راحتی باز بسته نمود.
فریم های درب و پنجره های یو پی وی سی خوب باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
در کشور ما در سال های گذشته محصولات در و پنجره دوجداره upvc در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و الومینیوم محیا خواهد شد.
وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و الماسی بالای پنجره دوجداره upvc سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم روز به روز بیشتر شود اما سوال اینجاست که ایا این نوع پنجره های می تواند در معماری داخلی تاثیر گذار باشد؟
در جواب این سوال باید عرض کنیم که بی شک یکی از عوامل مهم زیبایی محیطی وجود درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم است، زیرا علاوه بر داخل محیط از بیرون نیز نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.