پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا

مدل های پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا عبارتند ازپنجره دوجداره فیکس, سایبانی, لولایی دوحالته , فرانسوی, فولکس واگنی و پنجره دوجداره آکاردئونی که با توجه به نیازتان و نوع کاربری مورد نظر از پنجره دوجداره می توانید آنها را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

پنجره یو پی وی سی

  

شرکت وکا در سال ۱۹۶۷ با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش لومن (heinrich laumann) شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال ۱۹۷۱ پرده برداری شد. شش سال بعد وکا قادر بود که یک مکان برای تولید محصولات خود بسازد. امروزه علاوه بر این مرکز اولیه، ۱۰ مرکز مرتبط دیگر در هشت کشور واقع در سه قاره جهان مشغول به تولید محصولات می باشند. سیستم درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند. 

رنگ بندی پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا

شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا بسیار کامل و متنوع می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.

پنجره یو پی وی سی


نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های  یو پی وی سی وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

از مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) استحکام و الماسی: در و پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار محکم هستند و از این لحاظ با همتای فلزی خود در یک مرتبه قرار دارند.

۲) عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ: پروفیل های upvc سفید هستند و در صورت بالا بودن کیفیت مواد اولیه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند، زنگ نمی زنند و جلای آن ها تغییر نمی کند.

۳)تنوع رنگی بالا: پروفیل upvc به دو صورت رنگی می شود:

الف) استفاده از پوشش های لمینت بر روی upvc: در این روش پوشش لمینت با الماسی بالا روی پروفیل چسبانده می شود

ب) رنگ آمیزی ماده upvc: در این روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شود.

۴) عایق بندی صدایی و گرمایی: یکی از دلایل رشد پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق کاری ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره دوجداره یو پی وی سی به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره دوجداره یو پی وی سی و … بستگی دارد که در پروفیل های با کیفیت بالا و عالی و استفاده از شیشه های چند جداره این عایق کاری به بهترین حال انجام می پذیرد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.