پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک

محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک از نظر ابعاد هندسی مقاطع پروفیل, میزان صاف بودن سطح پروفیل , مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر, توسط شرکت درب و پنجره دوجداره وین تک, درآزمایشگاهای مختلف تحت تستهای گوناگون استانداردهای آن مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرند.


پنجره دوجداره

  خاصیت محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند. تمامی  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک در کارخانه  از جمله زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.

تولید ومحصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک  با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص انجام می گیرد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات پنجره های دوجداره و پخش ملزومات تولید شیشه های دوجداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است.  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. https://upvc.pro/ مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد . در شرکت پنجره دوجداره طی مراحل بسته بندی  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک ، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
تکنولوژی و ماشین آلات  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک
در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک با بالاترین استانداردها کرده است.
رنگ بندی پروفیل های  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک
در کارخانه جات صنعتی  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. https://upvc.pro/در کارخانه جات صنعتی  محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.



وین تک

کنترل کیفی پروفیل محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک

تمامی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تولیدی در شرکت پنجره دوجداره وین تک  طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. https://upvc.pro/
وینتک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM ، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.
محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. https://upvc.pro/همچنین این در و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد در و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.