پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نکات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

از نکات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد می توان به عایق بودن آنها در برابر حرارت, گرد و غبار و صدا اشاره کرد, در نتیجه بهترین و مناسب ترین گزینه برای جایگزینی پنجره های قدیمی می باشند. پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد قابلیت بازیافت بوده و به محیط زیست هیچ گونه صدمه ای وارد نمی کند.


فواید پنجره دوجداره یو پی وی سی

 از نکات  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد جنس پروفیل پی وی سی مورد استفاده در ساخت درب و پنجره upvc را می توان نام برد که در ماندگاری آن موثر است. استفاده از درب و پنجره های دو جداره استاندارد، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای می باشد. https://upvc.pro/از نکات پنجره دوجداره استاندارد این است که فریم های درب و پنجره های یو پی وی سی استاندارد باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
طراحی ، تولید و نصب پنجره های دو جداره یو پی یو سی با نهایت دقت و ظرافت و نکات پنجره دوجداره استاندارد انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. درب و پنجره های سه جداره و دوجداره یو پی وی سی دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. درب و پنجره های دوجداره upvc از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح درب و پنجره دوجداره upvc می باشد که در صورت خرابی کار درب و پنجره ها را مختل خواهد کرد.
از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی نکات  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد به عوامل زیر بستگی دارد:
۱- نوع شیشه مصرفی
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
۴- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
۵- درز بندی در هنگام نصب
ابعاد و نکات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
اگر در اطاق خواب ارتفاع کف تا سقف را به طور معمول ۲۸۰ سانتی متر در نظر بگیریم . طبق ضوابط شهرداری برای جلوگیری از سقوط افراد یا اجسام و یا بدلیل قرار دادن مبل یا تخت تا ارتفاع یک متری از کف بهتر است پنجره بازشو وجود نداشته باشد . https://upvc.pro/ اگر بدلیل ایجاد گچ بری و یا نصب چوب پرده تا فاصله ۳۰ سانتی متری از سقف نیز از ایجاد پنجره باز شو صرف نظر کنیم ؛
میزان باقی مانده برای ارتفاع پنجره ۱۳۰ سانت منهای ارتفاع اطاق برابر با ۱۵۰سانتی متر می باشد.
اندازه گیری تخصصی و نکات فروش پنجره دوجداره استاندارد
برای پنجره upvc عرض پنجره ها نیز بهتر است به صورتی باشد که عرض هر لنگه از پنجرهبین ۶۰ تا ۷۵ سانتی متر باشد و باید در نظر داشت در یک بعد از نمای ساختمان عرض و ارتفاع فریم ها به صورتی در نظر گرفته شود که ابعاد لنگه ها ی پنجره ها در اطاقهای مختلف که در یک بعد نما قرار می گیرند در آن بعد از نما تقریبا مساوی باشد.


پنجره دوجداره


به طور مثال اگر در یک پنجره دولنگه با ابعاد ۱۵۰×۱۵۰ در اطاق خواب قرار می گیرد و درموازات آن در همان بعد از نما یک پنجره سه لنگه برای پذیرایی در نظر داریم ابعادهر لنگه پنجرۀ پذیرایی را نیز باید ۱۵۰×۷۵ درنظر بگیریم که ابعاد کلی پنجره پذیرایی به ارتفاع ۱۵۰ و عرض ۲۲۵ سانتی متر خواهد شد. https://upvc.pro/

نکات  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد در نصب
اما در پنجره آلومینیومی یا ترمال بریک با توجه به کشویی و بازشو بودن پنجره ( تک حالته یا دو حالته ) , معمولی یا ترمال بریک بودن , نوع مقطع انتخابی و… ابعاد قسمت بازشو (لنگه بازشو) از ۱۲۰*۷۰ تا ۱۲۰ * ۱۳۰ قابل تغییر است که برای مشاهده ی مقاطع مختلف و میزان ابعاد قابل ساخت و سایر موارد می توانید به سایت upvc.pro  مراجعه نمایید.
 نکات  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
مهمترین هدف از استفاده اینگونه پنجره ها مقرون به صرف بودن به سبب صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . به کمک این پنجره ها نزدیک به ۴۰% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های سبد خانوار را در بر دارد.
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
مقایسه ضریب انتقال حرارت برای شیشه های مختلف که در پنجره های مختلف استفاده می شود و همچنین میزان مصرف سوخت سالانه که تولید کننده گازهای زیان آور برای محیط زیست است، اهمیت سازمان بهینه سازی مصرف زیست را آشکار می سازد.
در کشور ما به سبب وجود منابع فراوان انرژی (نفت و گاز) هزینه سوخت در زمستان اندک است، اما در تابستان هزینه برق مصرفی برای وسایل خنک کننده بسیار زیاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.