پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا

شرکت های ساخت وتولید پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا با استفاده از استاندارد های بین الملی توانسته است مصرف انرژی را به حداقل برساند.این شرکت با به کار گیری این سیستم در تولید خود توانسته است محیط سالم تری را در ساختمان های مسکونی و تجاری فراهم سازد.



پنجره یو پی وی سی

  پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا به دلیل خصوصیت عایق بودن و قیمت مناسب و دوستدار محیط زیست بودن افزایش چشمگیری پیدا کرده است. دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب عوامل مختلفی مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب پنجره هایی با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است.

تکنولوژی داخلی پنجره دوجداره با پروفیل وکا بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کند تا بتواند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. پنجره دوجداره با پروفیل وکا آلمانی بوده و از سال 1969 کار خود را در زمینه درب و پنجره upvc آغاز کرده است. پنجره دوجداره با پروفیل وکا از آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های upvc است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۶۹ در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. https://upvc.pro/ و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی.
 پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا در سال ۱۹۶۷ با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش لومن (heinrich laumann) شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال ۱۹۷۱ پرده برداری شد.
 پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا
طراحی تجاری بدون وقفه پنجره دوجداره با پروفیل وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند. با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل پنجره دوجداره با پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. https://upvc.pro/ را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست. پنجره دوجداره با پروفیل وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری پنجره دوجداره با پروفیل وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.
باید توجه کرد که شکل ظاهری  پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. https://upvc.pro/همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پنجره دوجداره با پروفیل وکا سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند. چرا که مقاومت پنجره دوجداره با پروفیل وکاUPVC به اندازه ای بالا می باشند که اگر به درستی تولید , مونتاژ و نصب  شوند به هیچ عنوان  به کوچکترین مشکلی بر نخواهند خورد. اما دستگیره ها و یراق الات مصرفی ممکن است در گذر زمان و در اثر استفادم نا صحیح دچار مشکلات کوچکی شوند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض و رگلاژ می باشند.
محصولات پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا
سیستم درب و پنجره وکا از تمام خصوصیات خوب یو پی وی سی استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.
درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.



پنجره های لولایی دوحالته وکا

پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
 پنجره های فیکس وکا
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره های فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.
پنجره های سایبانی وکا
در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.