پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی

استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی از اتلاف و به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان جلوگیری می کنند و همچنین باعث عدم تغییر رنگ پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی در مقابل نور خورشید و شرایط مختلف جوی می شود.


پنجره دوجداره هلالی


 یکی از زیباترین پنجره ها که امروزه مورد توجه قرار گرفته و در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی (خم) است. پنجره دوجداره کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد.  این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. برای سفارش پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره یو پی وی سی مراجعه نمود. تمامی پنجره دوجداره کمانی تولید شده در شرکت های معتبر ، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت پنجره در شهربا بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های دوجداره کمانی را تولید نماید.

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار و پنجره دوجداره کمانی است. استفاده از پنجره دوجداره کمانی بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل upvc ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.
اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند.
انعطاف پذیری در طراحی و پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره دوجداره کمانی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. بسیاری از مردم تصور می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان ، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.


پنجره دوجداره


اولین بار در سال ۱۹۴۰ میلادی در نیویورک یک شیشه فروش شیشه دوجداره را تولید و عرضه کرد و آن را در ایالات متحده به نام خود ثبت کرد. مهم ترین عامل ایجاد چنین شیشه ای برای اولین بار هم درواقع حفظ هوای مطلوب داخل ساختمان و جلوگیری از خروج گرما و سرمای داخل ساختمان بوده است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی یا چند جداره از اتصال دو یا چند شیشه موازی در مقابل یکدیگر بر روی یک چارچوب پروفیل آلومینیومی تشکیل می شود. فریم هایی که بین دو جدار قرار می گیرند، به وسیله مواد رطوبت گیر پر می شوند و سپس دو لبه فریم چسب زده می شود که این کار برای درزگیری و قرار گرفتن اسپیسر بین دو شیشه و چسبیدن آنها به یکدیگر است. پس از چسب زدن، به روی شیشه ها انتقال می یابند و با دستگاه پرس نصب می شوند و همزمان گاز آرگون به صورت اتوماتیک داخل شیشه دوجداره تزریق  می شود و بعد محیط شیشه با چسب پلی سولفید برای درزبندی بیشتر پر می شود.
پس از اینکه مراحل ساخت شیشه دوجداره تکمیل می شود، آزمایش های مختلفی روی آن انجام می گیرد؛ از جمله آزمایش پایداری در برابر محیط هایی با رطوبت بالا، آزمون مه گرفتگی، آزمون تعیین ضخامت محفظه هوا و….
مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی :
اضافه کردن نور و روشنایی به فضا
امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره دوجداره کمانی
براى تعویض پنجره هاى کمانی دوراه وجود دارد .
اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع  یو پى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .
دوم اینکه ، حالت کمانی پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به کمانی هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.