پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان

هر شرکت روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت ما روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان ازمراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود ,سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر شود.


قیمت پنجره ضد سرقت

  پنجره ها مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد.این شرکت پنجره مفتخر است با توجه به سبک معماری ساختمان و طراحی داخلی زیباترین مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

یکی از نکات برجسته در سفارش و خرید پنجره‌های دو جداره UPVC انتخاب مناسب مدل یا حالت بازشو پنجره می‌باشد. به طور کلی پنجره‌های UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های زیر دسته بندی می‌شوند. مشتری می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک از این مدل‌ها اقدام نماید.گروه صنعتی به عنوان تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی ، طیف بسیار گسترده‌ای از طرح‌های پنجره دو جداره UPVC را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شما در زیر می‌توانید نمونه این مدل‌ها را مشاهده نمایید.
ویژگی های فنی پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان:
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان همانطور که می دانید هر خانه ای استایل و سبک طراحی مخصوص به خودش را دارد که آنها را از سایر ساختمان ها متمایز می کند. به همین دلیل انتخاب پنجره ای که با زیبایی نمای ساختمان شما هماهنگ باشد اولین چیزی است که باید مشخص شود. برای مثال در سبک طراحی مدرن و امروزی از پنجره های شیشه ای تمام قد (کف تا سقف) استفاده می شود و برای ایجاد فضای خصوصی نیز با پرده ها و پارچه های مخصوص پوشانده می شوند. همچنین در سبک کلاسیک نیز بیشتر از پنجره هایی استفاده می شود که شکلی منحنی (دایروی و بیضوی) و سلطنتی با نقش های بعضا پیچده دارند استفاده می شود. پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل پنجره دوجداره برای آپارتمان می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند. معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دو جداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های دو جداره با نظر طراحان تصور شود. اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند.


پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان لزوما سفید نیستند :

شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.
انعطاف پذیری در طراحی پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های یو پی وی سی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره های چند ضلعی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.
اما در پنجره دوجداره upvc برای آپارتمان مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.