پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی

استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف درنسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین استفاده از پروفیل های بازسازی در آن به راحتی این پنجره جایگزین مناسبی برای پنجره های قدیمی بدون نیاز به تخریب هستند موارد یاد شده تنها بخشی از مزایای نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشند.


پنجره عایق

  امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است . وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای نسل جدید پنجره دوجداره  سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای نسل جدید پنجره دوجداره روز به روز بیشتر شود . از لحاظ ظاهری، نسل جدید پنجره دوجداره با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی یو سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار با دوام و با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و آهنی می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی در برابر عوامل جوی و بسیاری از اسیدها مقاوم بوده و نیازی به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند .

سه عامل مهم و اساسی که نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
جلوگیری از ورود گرد وغبار  با نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند
بهترین شیشه لمینت در زمان نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی
فرآیند لمینیت کردن شیشه ها به منظور افزایش ضریب ایمنی آنها انجام می پذیرد. شیشه معمولی در اثر شکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی وضعیت بهتری دارند.
این شیشه ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو میریزد. فلسفه پیدایش شیشه های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود. در فرآیند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه ، میان لایه های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردند. مهمترین مشخصه شیشه های لمینیت الگوی شکست آنهاست . شیشه ها در اثرضربه می شکنند اما تکه های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید. در ابتدا لمینیت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینیت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینیت تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های ۳D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند.
مهمترین ویژگی شیشه های لمینیت با طلق های ۳D Elastic  نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی عبارتند از :
–قابلیت کشسانی بالا
–شفافیت عالی
–محافظت در برابر UV
–مقاومت بالا در برابر باد
–ضد آب
–عایق صوت
نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. که این این اجزاء بسته به ابعاد, نوع یراق و نوع مکانیزم از قطعات مجزایی برخوردارند. ولی در این میان قطعاتی اصلی وجود دارند که نقش حیاتی در عایق بودن نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی ایجاد می کنند, که یکی از این اجزاء زاماک نام دارد.
زاماک یکی از اجزای نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد که نقش کلیدی را ایفا می کندبه طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم.
عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.
اما کاربرد زاماک در صنعت نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟
همانطور که اشاره شد زاماک در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود.
سختی زاماک ۸۵ برینل است و در قالب¬های دایمی هم به ۱۲۰ برینل می¬رسد که سختی نزدیک به فولاد ساختمانی می¬باشد مقاومت به اکسداسیون زاماک تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد خوب است. چقرمگی زاماک واقعاً چشمگیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.