پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد

اگر شما هم قصد سفارش درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد را دارید توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد برای ساختمان نوساز یا تعویض پنجره ساختمان خود کنید مطالب این صفحه را به دقت بخوانید تا یک بار برای همیشه برای خرید درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد اقدام کنید و هزینه و وقت شما به درستی استفاده شود.

پنجره دوجداره


  

فریم های درب و پنجره دوجداره استاندارد باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. درب و پنجره دوجداره استاندارد باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. درب و پنجره دوجداره استاندارد ، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین ۶ تا۲۰  میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد.

نقش کیفیت در تولید درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد
ابتدا باید دید منظور از یک پنجره استاندارد چیست؟ در تعریف ساده و غیر فنی، پنجره استاندارد از دید یک مصرف کننده امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. پر واضح است که بیشترین قسمت یک پنجره را شیشه آن تشکیل می دهد و قطعا مهمترین سد در مقابل هدر رفت انرژی محسوب می شود. اگر شیشه دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت شیشه دوجداره رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.
درب و پنجره دوجداره استاندارد، از اتصال دو یا چند شیشه که بطور موازی در مقابل یکدیگر برای روی یک چهارچوب پروفیل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشکیل شده است. امروزه دیوارهای خشتی و گلی ستنی جای خود را به دیواره های شیشه ای مرتفع براق و درخشان داده اند . این سطوح زیبای رنگی به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که بخوبی می توانند در برابر سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند. از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد به عوامل زیر بستگی دارد:
۱- نوع شیشه مصرفی
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
۴- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
۵- درز بندی در هنگام نصب
پروفیل فروش درب و پنجره دوجداره استاندارد
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
در استاندارد ۶۸۴۰ درب و پنجره دوجداره استاندارد واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
بخش ساختمان با سهمی حدود ۴۰% کل مصرف انرژی کشور، بیشترین سهم مصرف انرژی در کشور را به خود اختصاص داده است. لذا انجام اقدامات و اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت در این بخش حائز اهمیت و ضروری می‌باشد.


پنجره هلالی دوجداره

درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد : یکی از موارد بسیار مهم در گسترش اقدامات بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان، آگاهی رسانی به مصرف کنندگان در خصوص کیفی بودن مصالح عایقکاری حرارتی ساختمانی و میزان تاثیر گذاری آن در مصرف انرژی ساختمان و ایجاد زمینه رقابت در تولید محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردها برای تولید کننده می‌باشد. در این خصوص یکی از اجزا مهم در ساختمان‌ها پنجره‌ها می‌باشند که سهم عمده‌ای در میزان انتقال حرارت کلی ساختمان دارند.

درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد
تولید پنجره استاندارد دغدغه اصلی تمامی دلسوزان صنعت پنجره سازی است. روشن است که شیشه بیشترین بخش یک پنجره را تشکیل می دهد. در سال های گذشته شیشه جزئی ساده از مصالح ساختمانی به شمار می آمد، اما امروزه با تحولات پیش آمده شیشه به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل و انواع و کاربری های متنوعی یافته است. با در نظر گرفتن این موارد، صنعت شیشه ساختمانی امروزه یکی از صنایع استراتژیک و مهم محسوب شده که مهم ترین نقش را نیز در تولید یک پنجره استاندارد ایفا می کند. با توجه به نقش قابل توجه شیشه در ساخت پنجره ها، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا پنجره اهمیت می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.