پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی

استفاده از پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره کشویی کشورهای پیشرفته تبدیل کرده است استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی می باشد.


  

پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دوجداره کشویی تک ریلی و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. سیستم بازشوی پنجره دوجداره کشویی تک ریلی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد.  از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره کشویی تک ریلی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.  یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی تک ریلی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره دوجداره کشویی تک ریلی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.

واقعیت این است که پنجره دوجداره کشویی تک ریلی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره دوجداره کشویی تک ریلی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره کشویی تک ریلی صورت می گیرد.
اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره کشویی تک ریلی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
-دستگیره پنجره دوجداره کشویی تک ریلی (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره کشویی تک ریلی  حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجر پنجره دوجداره کشویی تک ریلی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.
 پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی ,جفت ریل:
سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس پنجره را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع پنجره از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه پنجره های کشویی تولید شده توسط upvc از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.
مزیّت این پنجره عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
مزایای پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی عبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف پنجره دوجداره کشویی تک ریلی ، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد
پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
ویستا بست همچنین چهار پروفیل ویژه برای درب و پنجره کشویی یو پی وی سی با بهترین کیفیت را تولید می نماید. معمولا درب و پنجره های کشویی در معماری های خاص و یا کمبود جا و فضا برای انواع بازشو کاربرد بیشتری دارند. بازشو از نوع کشویی در مصارف خاص بیشترین کارایی را دارد.
پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی ویستابست
همچنین استفاده از پروفیل های این سری امکان استفاده از انواع پروفیل ۳ چمبر و ۵ چمبر را ممکن می سازد که با استفاده از انواع پروفیل، قابلیت های کامل تری برای طراحان قابل اجرا خواهد بود.
از لحاظ ظاهری، پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.


پنجره کشویی

- پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی

پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی
در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره upvc کشویی استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.