پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک

یکی از قطعات اصلی پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک زاماک نام دارد زاماک یکی از اجزای درب و پنجره دوجداره می باشد که نقش کلیدی را ایفا می کند، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند.


پنجره دوجداره

     

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک نسبت به مدل مکانیکی آن بیشتر مورد توجه است. پنجره های دوجداره فولکس واگنی از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی میباشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است.عملکرد این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. پنجره یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره (فولکس واگنی) لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است. این گروه از پنجره ها از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی میباشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است. در پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد.

تامین‌کنندگان یراق‌آلات پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک از برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:
۱- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی
۲- ارائه‌دهندگان یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک
۳-ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول
نکته قابل توجه این است که بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد استفاده نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن عملکرد را تحمل نماید. به تازگی مشاهده شده که برخی از تولیدکنندگان برای کاهش بهای تمام شده محصول خود اقدام به کوتاه کردن ارتفاع ریل‌های پنجره های فولکس واگنی کرده‌اند، که این امر منجر به کاهش تحمل وزن و از بین رفتن یراق و عدم کارایی آن در وزن های سنگین بازشو می‌شود.در همین خصوص توجه به گواهینامه مربوط به مشخصه فنی تحمل وزن در حداکثر عرض بازشو ۱۷۰۰ mm و ارتفاع ۲۴۰۰ mm برای یراق خریداری شده می‌تواند در انتخاب یراق‌آلات مناسب نقش بسزایی را ایفا کند. متاسفانه استفاده از اسپانیولت‌های دو حالته به جای اسپانیولت مخصوص فولکس واگنی مدتی است در بین تولید کنندگان درب و پنجره رایج شده است. که این مسئله به دلیل تحت پوشش قرار دادن دو یا سه ضلع از اضلاع بازشو موجب از بین رفتن یراق و از کار افتادگی کلی مکانیزم بازشو در مدت زمان بسیار کوتاه خواهد شداین نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید. این شرکت پنجره در تولید و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک یا Tilt & Slide می باشد.
در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.


قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی نیمه اتوماتیک می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.

ویژگی های فنی پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک :
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
قطعات اصلی پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک
پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. که این این اجزاء بسته به ابعاد, نوع یراق و نوع مکانیزم از قطعات مجزایی برخوردارند. ولی در این میان قطعاتی اصلی وجود دارند که نقش حیاتی در عایق بودن درب و پنجره های دوجداره ایجاد می کنند, که یکی از این اجزاء زاماک نام دارد.
زاماک یکی از اجزای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک می باشد که نقش کلیدی را ایفا می کندبه طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم.
عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.
اما کاربرد زاماک در صنعت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک چیست؟
همانطور که اشاره شد زاماک در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود.
سختی زاماک ۸۵ برینل است و در قالب¬های دایمی هم به ۱۲۰ برینل می¬رسد که سختی نزدیک به فولاد ساختمانی می¬باشد مقاومت به اکسداسیون زاماک تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد خوب است. چقرمگی زاماک واقعاً چشمگیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.