پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته

پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته از نگاه طرح و مدل دارای شکل های متنوع و گوناگونی می باشند، که با توجه به سلیقه و نوع سفارش شما مشتریان عزیز می توان مناسب ترین طرح پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته را انتخاب نمود. انتخاب مدل جدید پنجره مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه شما خواهد گذاشت.


نمایندگی پنجره دوجداه

 

یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره دو حالته بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره دو حالته تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره دو حالته  به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره دو حالته از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند. در بحث شیشه پنجره دوجداره دو حالته نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد. یراق الات پنجره دوجداره دو حالته نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست. از امتیازهای قابل توجه پنجره دوجداره دو حالته تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما پنجره دوجداره دو حالته به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل پنجره دوجداره دو حالته بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوجداره دو حالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.

- - پروفیل پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته
پروفیل پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته
در پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت پنجره از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.
. استفاده از با کیفیت ترین پروفیل های روز دنیا
. استفاده از یراق آلات با کیفیت و منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا
. امکان لمینیت انواع رنگ چوب و رنگ آمیزی پروفیل به رنگ دلخواه شما
. قابلیت نصب انواع توری های رولینگ و کرکره داخل شیشه
. شیشه دوجداره با اسپیسر ۱۴ و ۱۶ (۲۰% عملکرد بهتر)
. جلوگیری از تغییر رنگ پرده و مبلمان
. امکان استفاده از شیشه های هوشمند (Switchable)
سه عامل مهم و اساسی در پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته:
پنجره دوجداره دو حالته بعنوان عایق صوتی
درب و پنجره دوجداره دو حالته بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره دوجداره دو حالته با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.


مشاوره پنجره دوجداره یو پی وی سی قبل از ساخت ساختمان

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته

این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
شما میتوانید ابعاد درب و پنجره خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه پنجره دوجداره  یو پی وی سی دو حالته خود مطلع شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.