پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد.


نصب پنجره دوجداره

  

یکی از نکات بسیار مهم درخرید انواع پنجره‌ دو جداره انتخاب حالت بازشو پنجره می‌باشد. به طور کلی پنجره‌های دو سه جداره UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های مختلفی مانند پنجره دوجداره تک حالته و دو حالته و ...دسته بندی می‌شوند. خریداران می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک از این مدل‌ها اقدام نماید. درب ها و پنجره های دو جداره upvc ، پنجره دوجداره تک حالته شرکت پنجره پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. این درب ها و پنجره های upvc انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. 

پنجره دوجداره تک حالته سرویسی: کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود. حداکثرسایز درمدل پنجره دوجداره تک حالته سرویسی طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در مدل پنجره دوجداره تک حالته سرویسی معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره می باشد. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره دوجداره تک حالته سرویسی تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند.
پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته و تاثیر ان در معماری داخلی شهر
در دنیای مدرن امروز که بشر همراه با تکنولوژی زندگی خود را پیش می برد و به سمت زندگی بهتر با امکانات بیشتر حرکت می کند، وجود محیطی زیبا برای زندگی و اسایش همواره احساس شده است. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است که می خواهیم در این مقاله اشاره ی کوتاهی به تاثیر درب و پنجره های دوجداره در معماری و زیبایی داخلی داشته باشیم. در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و آلومینیوم محیا خواهد شد.
در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این نوع از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه ۴۵ درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره های فولکس واگنی می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی (Tilt & Slide) می باشد.اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است. یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن حداقل ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.
مجموعه طراحی اجزاء یک ست از این نوع یراق، به گونه‌ای است که باید کلیه این قطعات در اجرای یک بازشو مورد استفاده قرار گیرند، طوری که دور تا دور پروفیل بازشو با اسپانیولت تجهیز گردیده و از این طریق درز بندی کامل صورت گیرد.
در میان قطعات موجود در مجموعه یراق‌آلات فولکس واگنی، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند. تامین‌کنندگان یراق‌آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:
۱- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی
۲- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی و نیمه اتوماتیک
۳- ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول
نکته قابل توجه این است که بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد استفاده نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن عملکرد را تحمل نماید.
چرا تیم کاری شرکت پنجره در تاکید دارد که تعویض پنجره قدیمی یک امر حیاتی و مهم است و به پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته می پردازد؟
جواب این سوال کاملا واضح است و دلایل فراوانی برای این کار وجود دارد که مهمترین ان عایق بندی منازل می باشد که پنجره دوجداره تک حالته و انواع دیگر آن این موضوع را کاملا پوشش می دهند. در فصل زمستان مشاهده می شود که افراد برای گرم نگه داشتن منزل ، شعله بخاری را بالا برده و در اطراف پنجره اهنی از پتو استفاده می کنند، اما برای حل مشکل عایق بودن راه حل ساده تری وجود دارد و ان هم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc  دوجداره است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود و هیچ گونه تخریبی را به همراه ندارد.در دنیای مدرن امروز بشر برای هر نیازی راه حلی پیدا می کند و این راه حل ها انسان را به سمت اسایش بیشتر می برد،زمانی که پنجره های دوجداره وارد دنیای ما شدند فقط بر روی فریم اهنی و در ساختمان های نوساز قابلیت نصب داشتند اما رفته رفته پروفیل های بازسازی تولید شدند و همه چیز را برای تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب اماده کردند.


پنجره دوجداره کشویی

سیستم بازشوی این نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.

-دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته کشویی (swing) سعی کنید در پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته کشویی Sliding
به طور کل پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته در دو قسمت آبندی می گردد:
۱-در قسمتی که شیشه در داخل پنجره قرار گرفته است.دو نوار آبندی از دو طرف شیشه را عایق می سازد.
۲-در حد فاصل قسمت بازشو پنجره و قسمت ثابت پنجره که عموماً با دو یا سه نوار آبندی ، پنجره را عایق می نماید.ً در پنجره های کشویی نوار آبندی شیشه نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون ویا TPE ویا ماتریالهای از این قبیل می باشد و حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک کامل ، از میزان عایق بودن پنجره کاسته می گردد. این پنجره ها از پروفیلهای حجیم تری نسبت به پروفیل های باز شو ساخته شده است. نحوه باز شدن پنجره به صورت کشویی و به وسیله حرکت رولر ها (غلطک) بر روی ریل تعبیه شده فریم انجام می پذیردکه می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. لازم به توضیح است که نمی توان در پنجره کشویی از یراق درب استفاده نمود (در پنجره کشویی یراق با دستگیره دو طرفه وتنها دستگیره قفل شونده وجود دارد و تنها حرکت دستگیره را قفل می کند )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.