پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره قوس دار upvc

درشرکت پنجره دوجداره قوس دار upvc تمامی کارشناسان  و کارمندان به صورت تمام وقت آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه پنجره یو پی وی سی با اشکال خاص به شما می باشند. تیم نصب این شرکت نیز به صورت کاملا حرفه ای پنجره دوجداره قوس دار upvc شما را بدون نقص نصب می نمایند.


پنجره چندضلعی 
 

نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد به همین علت استفاده از پنجره دوجداره قوس دار مورد توجه معماران قرار گرفته است. در بسیاری از برج ها و ساختمان ها برخی از پنجره های نما دارای اشکال خاص می باشند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های قوسدار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و ... انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد. پنجره دوجداره قوس دار تاثیری رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از پنجره دوجداره قوس دار استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید.

با نصب در و پنجره های یو پی وی سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.اگر در محلی ممـلو از ساختمان یا در مرکز شهـری شلوغ زندگی می کنید که صداهای ناهنجار باعث آزارتان می شود، باید بدانید که پنجره های یو پی وی سی با شیشه های دو و چند جداره، نه تنها دارای خاصیت عایق دمایی هستند، بلکه از ورود سر و صدا به داخل منازل نیز جلوگیری به عمل می آورند. این پنجره ها به دلیل امکان استفاده از یراق آلات (تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی، عمودی و …) قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.خصوصیات پنجره دوجداره قوس دار upvc
درب و پنجره دوجداره در سال های ۱۹۶۰ در کشور آلمان شروع به تولید گردید. بدلیل مزایا و کاربرد زیاد این نوع پنجره ها استفاده از آن در جهان رونق گرفت.تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کاررفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است. واحد تولید پروفیل و ساخت درب پنجره دوجداره قوس دار upvc در ایران اولین بار در اواخر دهه ۵۰ احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، همچنان مواد اولیه پروفیل این محصول از خارج از کشور وارد می گردد. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از سال ۱۳۸۰ با حمایت و پشتیبانی و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث ۱۹ که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.
سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره قوس دار upvc را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
پنجره دوجداره قوس دارupvc بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
درب و پنجره دوجداره قوس دارupvc بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره دوجداره قوس دار upvc
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
براى تعویض پنجره دوجداره قوس دارupvc دو راه دیگر وجود دارد :
اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع upvc کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد . دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود یا توسط شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت
نگهداری و پنجره دوجداره قوس دار upvc
برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.
سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره دوجداره قوس دار شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند.
قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند.
استفاده از پنجره دوجداره قوس دار و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد. معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های یو پی
امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است .در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره و آلومینیوم محیا خواهد شد.
پنجره دوجداره قوس دار upvc یکی از اجزای معماری هستند که همواره در برقراری نظم و هماهنگی در بنا و یا به عکس در آشفتگی اشاره شده، نقش موثری داشته اند. قبل از تاثیرات دوران جدید، پنجره ها در رابطه با جنبه های ذهنی زندگی انسان نیز نقش های قابل توجهی داشته اند. بنابراین مفهوم پنجره هنوز می تواند جای تامل داشته باشد. همچنین توجه به جنبه های وجودی و معناشناختی پنجره در هر فرهنگی می تواند در شناخت نسبت به فرهنگ معماری موثر واقع شود. لذا شاید واژه پنجره یکی از کلمه های مهمی باشد که بعد از واژه خانه برای شناخت مفهوم زیست انسان باید به آن پرداخت. یکی از انواع پنجره که متناسب با مدل و طرح اصلی ساختمان استفاده می شود، پنجره قوس دار می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.