پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت

پنجره های یو پی وی سی ضد سرقت بسیار با دوام هستند وهمچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها از خود مقاومت بالایی نشان می دهند، بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند.


یو پی وی سی

  اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های یو پی وی سی استفاده شده است. حال آن که حدود پنجاه سال پیش در همان خیابان ها هیچ در و پنجره ای از جنس یو پی وی سی وجود نداشت.پروفیل یو پی وی سی که از دهه ۱۹۶۰ به بعد در ساختن در و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، در بیست سال اخیر در انگلستان محبوبیت واقعی خود را پیدا کرده است تا جایی که امروزه در ساخت بیش از ۸۵% از پنجره های جدید و نیز جایگزینی پنجره های قدیمی به کار می رود. با نگاهی به ویژگی های یو پی وی سی می توان به سادگی علت محبوبیت آن را دریافت.پنجره های یو پی وی سی بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.

با نصب در و پنجره های یو پی وی سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.اگر در محلی ممـلو از ساختمان یا در مرکز شهـری شلوغ زندگی می کنید که صداهای ناهنجار باعث آزارتان می شود، باید بدانید که پنجره های یو پی وی سی با شیشه های دو و چند جداره، نه تنها دارای خاصیت عایق دمایی هستند، بلکه از ورود سر و صدا به داخل منازل نیز جلوگیری به عمل می آورند. این پنجره ها به دلیل امکان استفاده از یراق آلات (تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی، عمودی و …) قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.
سهولت نصب ، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به یو پی وی سی است .پنجره های یو پی وی سی با استفاده از پروفیل های بازسازی به راحتی امکان جایگزینی با پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب دارا هستند. موارد یاد شده تنها بخشی از مزایای در و پنجره های یو پی وی سی هستند. بنابراین اگر هنوز در و پنجره های منازل خود را تعویض نکرده اید، با در نظر گرفتن نکات فوق، هرچه سریع تر به انجام این کار مبادرت نمایید.
یکی از دغدغه های مهم مردم در زندگی داشتن آرامش و محیط زندگی و کاری امن است و با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساخت و ساز و مشغله های روزمره شما خواهان داشتن خانه ، ویلا ، محل کار و یا مغازه ای امن هستید تا بتوانید از خود و خانواده و دارائی هایتان به نحو احسن مراقبت کنید. درب و پنجره های دوجداره upvc به عنوان یکی از مهمترین نقاط ساختمان می باشند که می توانند محل دسترسی سارقان ودزدان به داخل ساختمان ، ویلا ، محل کار و یا مغازه شما باشند و نقش بسیار زیادی را در این زمینه ایفا می کند و با توجه به فرهنگ و لزوم استفاده از درب و پنجره های دوجداره قصد داریم شما را در این مقاله با سیستم بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت آشنا کنیم و بیان کنیم که لازمه های یک پنجره و یا درب دوجداره برای ضد سرقت شدن چیست؟
بهترین پنجره دو جداره ضد سرقت دارای چهار بخش اصلی و مهم می باشد که در بحث ضد سرقت بودن نقش اصلی را ایفا می کنند:
۱- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت
۲- شیشه دوجداره ضد سرقت
۳- یراق الات ضد سرقت
۴- دستگیره ضد سرقت
شیشه دوجداره-یوپی-وی-سی-ضدسرقت
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت به طور کلی در دو گروه ساخته میشود
نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است.
در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.
این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.
پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کلاس بازشو یا لنگه ای می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد.
این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این نقاط ضعف بدلیل نیاز لنگه بازشو پنجره به چرخیدن حول محور خاص خود است که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها، ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.
یراق بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت :
یراق به عنوان نگهدارنده پروفیل فریم (Frame) و پروفیل بازشو(Sash) درفروش پنجره دوجداره نقش بسیار مهمی را در پنجره ایفا می کند. یراق در پنجره دوجداره باید به گونه ای طراحی شده باشد که سارقان تنوانند با هیچگونه وسیله و فشار فیزیکی بر پنجره به داخل محیط خانه ورود پیدا کنند. در یراق آلات با سیستم ضد سرقت پین های قارچی شکل وجود دارد که پس از بسته شدن و چرخاندن دستگیره در پلیت های ضد سرقت درگیر شده و بدین ترتیب مانع ورود سارقان حتی با استفاده از دیلم و وسائل دیگر به داخل محیط می شود.
همچنین لازم به ذکر است حتما می بایست در بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت از یراق دوحالته با پینهای قارچی استفاده شود زیرا در پنجره یوپی وی سی با یراق تک حالته (Turn) فقط پینها در یک ضلع وجود دارند آن هم در ارتفاع ضلعی که دستگیره بر روی آن نصب شده است  و سه ضلع دیگر پنجره بدون پین و پلیتهای قارچی می باشند، اما در یراق دو حالته ضد سرقت در چهار ضلع پنجره دوجداره یو پی وی سی پین ها و قفل های قارچی وجود دارند که باعث ضد سرقت شدن کامل پنجره های دوجداره می شوند.
دستگیره بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت :
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. برای محدود کردن سارقان جهت استفاده و بازکردن درب و یا پنجره دوجداره یو پی وی سی می بایست دستگیره ها به صورت کلیدخور باشند تا فعال بودن آن برای دیگران غیر ممکن باشد و فقط مالکین با در دست داشتن کلید امکان باز و بسته کردن درب یا پنجره دوجداره را داشته باشند.
شیشه بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت:
شیشه به عنوان اصلی ترین  متریال تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره است, که اولین راه و تصمیم گیری برای ورود سارقان به درون محیط می باشد . قاعدتا یک شیشه تک جداره و یا دوجداره معمولی با اعمال فشار فیزیکی لازم می شکند و شیشه شکسته شده به راحتی دسترسی سارقان را به دستگیره و در نهایت ورود به محل را مهیا می سازد.
شیشه دوجداره ضد سرقت می تواند به چند گونه باشد که در اینجا به دو نوع کلی موجود که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد میپردازیم:
شیشه بهترین پنجره دوجداره ضد سرقت لمینت شده :
در این شیشه لایه بیرونی شیشه از دو لایه شیشه که به وسیله طلقهای PVB(پلی وینیل بوتیرال) هم چسبانیده شده اند ( همانند شیشه جلوی اتوموبیل ) تشکیل شده است و لایه داخلی که به سمت واحد است یک شیشه تک جداره است که می تواند سکوریت ( مقاوم شده) باشد. این شیشه نسبت به شیشه دوجداره معمولی دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشد و در صورت شکست  دو لایه به هم چسبانیده شده بیرونی، شیشه ها به علت وجود طلق میانی (PVB) بر روی زمین ریخته نخواهد شد و به علت چسبندگی شدید لایه (BVB) میانی ورود سارقان به داخل با مشکل مواجه خواهد شد. شیشه دوجداره حرفه ای ضد سرقت و ضدگلوله با نام ویگارد – V-Guard
شیشه دوجداره ضد سرقت ویگارد طی یک فرایند طولانی و پیچیده تولید شده و به منظور اطمینان و استحکام و کارایی ، آزمونهای متفاوتی از جمله پرتاب گلوله فلزی با قطر و وزن مشخص از ارتفاع معینی روی آن صورت می پذیرد.
همچنین میتوان به خاصیت ضد گلوله بودن انواع این شیشه ها اشاره کرد به طوری که پس از اثابت گلوله به سطح شیشه به هیچ وجه وارد محیط داخلی نمی شود. البته شیشه های دوجداره ضد سرقت و گلوله ویگارد V-Guard دارای تنوع و نوعهای مختلف می باشند که می تواند در آنها چندین لایه شیشه با طلق های PVB ، طلق های پلی اورتان  و طلق های پلی کربنات استفاده شود. طلق های PVB می توانند ضد سرقت و یا ضد گلوله باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.