پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc

انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc شامل اسپانیولت تک حالته, دستگیره, لولاها, جلو قفل(زاماک یا کیپ), اسپانیولت درب, یراق آلات دو حالته, سیلندر, جای زبانه, لولای ۱۰۰میلیمتری می شود که هر کدام باید دارای کیفیت لازم باشند تا پنجره بتواند بدرستی کار کند.


یراق یو پی وی سی

 

از خصوصیات انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc با کیفیت می توان میزان تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه را نام برد. از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره  می گردد. متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

آبندی کامل پنجره توسط انواع یراق آلات پنجره دوجداره
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد. لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.
ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد.
مقاومت انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجرهدوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
روان بودن و کاربری آسان انواع یراق آلات پنجره دوجداره
قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و َآسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره استفاده نماید.


پنجره ونتوس

یراق یو پی وی سی روتو استفاده شده در این شرکت :

با توجه به مسائل یاد شده نوع یراق ارتباط مستقیمی بر روی کیفیت و کاربری پنجره دوجداره دارد. شرکت در تولید پنجره های خود از معتبرترین انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc روز دنیا از جمله یراق روتو آلمان (Roto) استفاده می کند که به عنوان قدیمی ترین و طراح و مبتکر یراق دوحالته (Tilt & Turn) در جهان می باشد. همچنین کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در آبندی، ایمنی و ضدسرقت بودن و کاربری آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است.
•    یراق Roto بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است و این در حالی است که هیچ یراقی در دنیا نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت تست خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید.
•    roto برای ابعاد مختلف در و پنجره و مصارف گوناگون یراق آلات پیشرفته در اختیار دارد.
•    کیفیت هر قطعه از محصولات Roto در آبکاری و سایر مراحل ۴ مرتبه تست می شود و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه آماده شود.
یراق ونتوس پنجره دوجداره
پنجره های ونتوس (پنجره های بالای درب)
•    پنجره های بالای درب طرحی اصیل است که همواره در قسمت های بالایی درب ها و پنجره های بزرگ (در طراحی های سنتی ایرانی در بالای پنجره های ارسی) مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل عدم دسترسی، معمولا از این پنجره ها تنها به عنوان پنجره های نور رسان استفاده می شده است.
•    امروزه با الگو برداری از این پنجره ها و با استفاده از سیستم یراق آلات ونتوس، امکان باز و بسته کردن این پنجره ها نیز به وجود آمده است. تهویه مطبوع، امنیت و ایجاد زاویه مناسب در هنگام بارش باران تنها بخشی از مزایای این پنجره ها هستند. وجود اهرم دستگیره در سیستم مکانیکی که به وسیله یراق آلات متصل به آن می تواند تا ۵ متر پایین تر از سطح پنجره نیز قرار گیرد و امکان هدایت الکتریکی در سیستم های برقی این یراق نیز مشکل دسترسی به این پنجره ها را حل نموده و امکان استفاده از مزایای این سیستم را فراهم می آورد.
در طراحی ساختمان ها و نمای آنها یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار طراحی درب و پنجره های دوجداره می باشند. پنجره ها از حیث اینکه می بایست دریچه های انتقال دهنده ی نور به داخل ساختمان باشند از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به همین سبب پنجره ها با توجه به اقلیم نیاز و سلیقه های افراد در فرم ها و شمایل گوناگونی عرضه می شوند و همیشه دستخوش تغییرات بوده اند و خواهند بود. اما این تغییرات همگی در راستای ایفای نقش اصلی پنجره ها می باشند که همان ایجاد محیطی دارای نور توأم با آرامش است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.