پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قطعات کلیدی پنجره دوجداره

قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc در کیفیت نهایی آن نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند. زاماک از قطعات کلیدی پنجره دوجداره می باشد که اصلی ترین کار آن آب بندی درب و پنجره های دو جداره می باشد و نبود آن یا استفاده کردن از جنس نامرغوب باعث صدمات جبران ناپذیری به پنجره می شود.

درب و پنجره کشویی

 درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم از اجزای متعددی تشکیل شده ولی بعضی از این اجزاء قطعات کلیدی پنجره دوجداره می باشند که کار آبندی و عایق بندی پنجره ها انجام می دهند. زاماک از قطعات کلیدی پنجره دوجداره محسوب می شود و در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود. فروش قطعات کلیدی پنجره دوجداره تنها باید توسط افراد کاردان و متخصص انجام گیرد تا بتوانند به درستی مشتری را راهنمایی کنند. به طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم. عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.

اما کاربرد زاماک در صنعت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی چیست؟
همانطور که اشاره شد زاماک در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود. سختی زاماک ۸۵ برینل است و در قالب­های دایمی هم به ۱۲۰ برینل می­رسد که سختی نزدیک به فولاد ساختمانی می باشد مقاومت به اکسداسیون زاماک تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد خوب است. چقرمگی زاماک واقعاً چشمگیر است.

درب و پنجره دوجداره فرانسوی


اگر بخواهیم نقش زاماک را در درب و پنجره دوجداره بررسی کنیم به این شکل است که یراقی که تحت عنوان زاماک در درب و پنجره دوجداره به کار می رود برای قفل شدن و چسبیدن کامل لنگه به فریم استفاده می شودالبته لازم است توضیح مختصری راجب اسپانولیت ذکر کنیم تا کاربرد زاماک را بهتر درک کنید:

اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد.
فروش قطعات کلیدی پنجره دوجداره : در فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی باید دقت کنید اسپانیولت از قطعات کلیدی پنجره دوجداره در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. ابزار و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره  و آلومینیومی کاربرد دارد. زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد. امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب وپنجره upvc  و آلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره و upvc و الومینیومی پیدا میکند.
ویژگی‌ درب و پنجره دوجداره کشویی (ریلی) عبارتند از:
۱- باز و بسته شدن بازشو (سش) بر روی ریل بدون اینکه فضای داخل منزل یا محل کار را اشغال نماید.
۲- نصب راحت و آسان پرده‌های داخلی منزل بدون هیچ گونه مزاحمت توسط بازشوی درب یا پنجره ها (هنگام باز و بسته شدن درب و پنجره ها هیچ‌ گونه مزاحمتی برای پرده‌های نصب شده بالای درب ها داخل منزل ایجاد نمی‌کند.
۴- قابلیت نصب کتیبه بالای بازشوها برای درب و پنجره های دوجداره
۵- نمای شیک و زیبا و دلنشین با توجه به اینکه هیچ‌ آثاری از یراق آلات درب و پنجره های دوجداره قابل روًیت نمی‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.