پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره فولکس واگنی یکی از انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc می باشد که یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز باعث تهویه مناسب, کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی و همچنین باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر در منزل شمامی گردد.

فولکس واگنی دوجداره

 

یکی از انواع پنجره های یو پی وی سی، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کنداستفاده از پنجره دوجداره بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. با  انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc و نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود. فروش پنجره دوجداره بسیار رونق گرغته است چرا که سهولت نصب ، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به یو پی وی سی است .

یکی از نکات برجسته در سفارش و انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc انتخاب مناسب انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc می‌باشد. به طور کلی پنجره‌های UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های زیر دسته بندی می‌شوند. مشتری می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک از این مدل‌ها اقدام نماید.گروه صنعتی طیف بسیار گسترده‌ای از  انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شما در زیر می‌توانید نمونه این مدل‌ها را مشاهده نمایید.


درب فولکس واگنی


پنجره دو جداره UPVC ثابت (Fixed)
این نوع مدل از پنجره دوجداره از پرکاربردترین اجزای پنجره‌های دو جداره می‌باشد و به دلیل ثابت بودن دارای بالاترین عایق بندی صوتی، حرارتی، برودتی و گرد و غبار می‌باشد. نکته قابل توجه اینکه در پنجره UPVC ثابت به دلیل عدم استفاده از یراق آلات استفاده نشده، قیمت نهایی آن ارزان‌تر از باقی مدل‌ها خواهد بود.
پنجره دو جداره UPVC تک حالته (Turn)
در مدل پنجره دو جداره تک حالته که به آن یک جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی یک محور و به صورت افقی می‌باشد. از ویژگی‌های این مدل می‌‌توان به به صرفه بودن قیمت در مقایسه با دیگر مدل‌های بازشو، قابلیت جابجایی جهت بازشو (از چپ به راست و یا بلعکس) و همچنین قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته اشاره داشت.
پنجره دو جداره UPVC دو حالته (Tilt and Turn)
در مدل پنجره دو جداره UPVC دو حالته که به آن دو جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره می‌باشد. از ویژگی‌های این مدل می‌توان از خاصیت عایق بودن بیشتر در برابر نفوذ گرد و غبار نسبت به مدل تک حالته، استفادع از باشوی عمومی بدون جابجایی پرده جهت استفاده از هوای محیط بیرونی، ایمنی بالا با توجه به نوع یراق آلات مصرفی، مخفی بودن کلیه یراق آلات حول محور بازشو، نمای زیبا با توجه به پوشش داده شدن لولاها، سهولت رگلاژ بدون اطلاعات تخصصی و همچنین داشتن قفل کودک جهت حفظ ایمنی افراد خردسال اشاره داشت.
پنجره دو جداره UPVC مدل سایه بانی (Awning)
این نوع پنجره دوجداره به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و قابلیت تغییر جهت بازشو (از بالا به پایین و برعکس) از داخل به بیرون و برعکس با توجه به سلیقه و نوع درخواست مشتری را دارد. این نوع حالت بازشو در پنجره یو پی وی سی سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی، قابل استفاده می‌باشد.
پنجره دو  جداره UPVC مدل آکاردئونی (Folding)
درب های آکاردئونی راه حلی بسیار خوب برای ایجاد هارمونی بین خانه و حیاط یا باغچه شما هستند. این درب ها راه حلی بسیار مناسب برای وصل کردن خانه شما به حیاط یا محیط بیرون از خانه تان می باشند. با وجود کیفیت در معماری و ساخت این درب ها و هم چنین ساختاری براق و صیقلی که سبکی آسان بازشو و بی زحمت نیز دارند، درب های آکاردئونی یکی از طراحی های معاصر هستند که بسیار پر طرفدار می باشند. از نظر ما، درب های آکاردئونی بسیار ایمن عمل می کنند و یک نوآوری را به خانه شما می آورند, که فضاهای داخلی و خارجی محل زندگی تان را به هم متصل می نمایند. در آن واحد بالاترین سطح امنیت را نیز برای شما فراهم می کنند. درب های آکاردئونی از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و جریان هوایی مناسب برای شما پدید می آورند. پنجره ها مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل جدید پنجره مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدلی برای خانه تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد
شرکت این پنجره با استفاده از بهترین پروفیل های روز دنیا اقدام به طراحی و ساخت درب های آکاردئونی نموده است. این درب ها بسیار عایق بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف در کل ایران کار آمد می باشند. تولید و نصب این درب ها در شرکت این پنجره  به وسیله تیمی متخصص و کار آزموده صورت می پذیرد به این دلیل که اگر در نصب آن ها کاستی و یا نقصی و جود داشته باشد این درب ها کار آیی لازم را نخواهند داشت.
پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی
پنجره فلوکس واگنی یکی از مدل‌های پیشرفته پنجره‌های دو جداره می‌باشد که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی به تولید می‌رسد. این مدل از نظر عایق بودن نسبت به آلودگی صوتی، گرد و غبار و اتلاف انرژی عملکردی کم نظیر را از خود نشان می‌دهد. پروفیل UPVC مورد استفاده در این مدل همانند دیگر مدل‌ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. حالت بازشوی این مدل همانطور که از اسم آن برمی‌آید مانند درب‌های خودروی ون و بر روی ریل ست بوده و تا زاویه ۴۵ درجه باز خواهد شد و هیچ‌گونه فضایی را در هنگام باز شدن اشغال نخواهد کرد. این نوع پنجره‌ها زیبایی و عایق بندی به مرتب بهتری نسبت به مدل کشویی داشته و در سه طرح ساده، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از سوی گروه صنعتی پادرا ارائه خواهند شد.
سیستم بازشو پنجره‌های دوجداره کشویی که به عنوان ریلی نیز شناخته می‌شود همانند پنجره‌های آلومینیومی معمول و بصورت کشویی در دو جهت چپ و راست می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع پنجره‌ها،  عدم اشغال محیط داخلی و همچنین مزاحمت برای پرده‌های نصب شده می‌باشد. همچنین نوع بازشو این پنجره می‌تواند به صورت‌های یک ثابت یک بازشو، دو عدد بازشو بدون ثابت، دو بازشو و یک ثابت و… طراحی گردد. گفتنی است که در این مدل با توجه به نصب یراق آلات مربوط در بخش غیرقابل دید (داخل بازشو) هیچ‌یک از آن‌ها قابل مشاهده نبود و این مورد به نمای زیبای این پنجره جلوه دوچندانی خواهد بخشید. همچنین قابلیت نصب کتیبه در قسمت فوقانی بازشوها از جمله ویژگی‌های دیگر این مدل می‌باشد. در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد. این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
درب و پنجره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی است.
پنجره دوجداره خلیجی
پنجره مدل خلیجی که به شبکه‌ای نیز شهرت دارد یکی از زیباترین نماهای مربوط به پنجره‌های دو جداره از نمای خارجی ساختمان بوده و جلوه خاصی به آن می‌بخشد. پنجره مدل خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره‌های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می‌آورند. کاربرد عمده این مدل پنجره‌ها، قرار گرفتن در پذیرایی منزل است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه داده و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می‌نماید.



مزایای انواع مختلف بازشو پنجره دوجدارهupvc  خلیجی:

اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما. اضافه کردن نور و روشنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا هدایت می کنند. امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره.
پنجره های دوجداره خلیجی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند:
مکانی برای خوابیدن،مطالعه،نیمکت،جایی برای ذخیره سازی،نیمکت غذاخوری یا صبحانه خوری و یا ترکیبی از این موارد.
 انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره :upvcمانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل جدید پنجره مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدلی برای خانه تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد.شرکت این پنجره مفتخر است با توجه به سبک معماری ساختمان و طراحی داخلی زیباترین مدل پنجره یو پی وی سی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.