پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی

با استفاده از بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. از مهم ترین مزیت استفاده از بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی موثر بودن آن در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی اکسید کربن و سوزنده اکسیژن می باشد.
شیشه سانرژی

  
با استفاده از بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره و سه جداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است. شما می توانید با استفاده از پنجره دوجداره و یا سه جداره محیطی آرام را برای خود و خانوادتان ایجاد کنید. با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی ازطریق پنجره های صورت می گیرد. در نتیجه فروش بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی مورد استقبال قرار گرفته است زیرا وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.
صرفه جویی در مصرف انرژی به کمک بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی :
• با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.
• میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ 80-75 دسی بل و در شهرهای کوچک 55 دسی بل می باشد.
• در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است.
• تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجدره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.
• ایجاد محیطی آرام با پنجره های دویا سه جداره یو پی وی سی
• وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.
شیشه سه جداره

• با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.
مزایای بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی :
۱- بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژی
 ۲- بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی
 ۳- بهداشتی و مانع از نفوذ حشرات و میکروبهای بیماری زا
 ۴- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید
 ۵- آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید
 ۶- درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد
 ۷-  کاهش هزینه انرژی واستهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
سوال دیگری که در این باب مطرح میشود این است که آیا می توان پنجره با شیشه دوجداره را با شیشه سه جداره تعویض کرد؟
متاسفانه چنین امکانی در حالت مساعد وجود ندارد زیرا پروفیلی که برای شیشه سه جداره تولید می شود دارای استحکام بیشتر و محلی که شیشه ها قرار می گیرند دارای ابعاد بزرگتری نسبت به پنجره دوجداره است، اما شما می توانید به وسیله پروفیل های بازسازی عملیات تعویض پنجره را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.