پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره با بهترین پروفیل

استفاده از پنجره دوجداره با بهترین پروفیل باعث افزایش کیفیت و در نتیجه طول عمر بیشتر می شود. پروفیل upvc یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد که قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.
بهترین پروفیل

  
تولید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. از دلایل کم توجهی به این محصول می توان به عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (یو پی وی سی) نام برد که بدین دلیل متاسفانه این صنعت در کشور ما نتوانسته جایگاهی برای ورود پیدا کند.
چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهان شمول شده است. این پروژه تحت لیسانس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات و قالبهای یو پی وی سی در اروپا به نام شرکتTechnoplast  می باشد که می توان پروفیل و ورقهای یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز اروپا به بازار عرضه نمود.
پنجره دوجداره با بهترین پروفیل - استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
در ضمن باید توجه داشت که مصرف مواد قالب ریزی نامشخص ممنوع می باشد.

یو پی وی سی

در آزمون استاندارد پروفیل عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
پنجره دوجداره با بهترین پروفیل یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.
انتخاب پروفیل گالوانیزه مناسب برای یک پنجره
حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره دوجداره با بهترین پروفیل ، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.