پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc

انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشند، استفاده از دستگیره هایی با رنگ چند لایه مناسب می باشد چرا که رنگ کاری چند لایه این مزیت را دارد که بر اثر شستشو و ضربه خوردن، رنگ دستگیره از بین نمی‌رود.

دستگیره پنجره دوجداره

  
تولید کنندگان متعددی به فروش انواع دستگیره پنجره دوجداره مشغول هستند . برخی از آنها به دلیل کاهش قیمت و رقابت در بازار ارتفاع و وزن دستگیره ها را کاهش می دهند و دستگیره های تو خالی با احتمال شکنندگی زیاد تولید می کنند.استفاده نکردن از پایه‌ های پلاستیکی ضخیم در تولید و فروش انواع دستگیره پنجره دوجداره باعث شکسته شدن دستگیره در هنگام بستن پیچ می شود.
در زمان خرید انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc باید به نکات زیادی توجه کرد اولین نکته بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را آسان می کند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد. صفحه اصلی انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره می گردد. نقطه اتصال اهرم انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره می شود. شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc میگردد. فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد تا در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند. زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

یو پی وی سی دوجداره

یکی از ساده ترین قطعات پنجره تک حالته لولا می‌باشد که از لحاظ فنی اختلافات حائز اهمیتی ندارد. در پنجره‌های تک حالته لولای مورد استفاده، لولای ۷۵ mm با وزن ۸۳ gr می‌باشد که کاهش آن باعث ضعف لولا و کاهش قیمت می‌گردد. در لولاهای بی کیفیت از مواد مصرفی لولا کاسته میشود و بصورت پوک و توخالی تولید می‌گردد که همین امر باعث ضعیف شدن لولا و تحمل و کاهش تحمل وزن میشود. در لولاهای بی کیفیت، لولاها در هنگام رنگ کاری به صورت یک لایه و ضعیف رنگ می‌شود که بر اثر کوچکترین سایش، رنگ از بین می‌رود.
نکته بعدی رنگ انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc می باشد. استفاده از دستگیره هایی با رنگ چند لایه می باشد. رنگ کاری چند لایه این مزیت را دارد که بر اثر شستشو و ضربه خوردن، رنگ دستگیره از بین نمی‌رود. در انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc ، استفاده از آلیاژ مناسب در شفت چهار پهلو که داخل اسپانیولت ها قرار می‌گیرد و فشار زیادی به این قسمت وارد می‌شود، باعث می‌شود شفت از حالت چهارگوش کامل خارج نشود و در نتیجه موجب افزایش طول عمر انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc گردد. چرخ دنده فلزی که در انتهای شفت قرار می‌گیرد باعث حرکت روان تر انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc شده و اهرم دستگیره در هنگام باز و بسته شدن در حالت ۹۰ درجه قرار می‌گیرد. در دستگیره‌های پلاستیکی مناسب جهت بالا بردن مقاوت آن‌ها در قسمت اهرم در داخل آن‌ها فلز به کار می‌رود که در غیر اینصورت باعث شکست دستگیره از این ناحیه می‌گردد.
۱-  تک حالت (Turn)
۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)
۳- دو حالته(Tilt & Turn)
۴- کشویی (Sliding)
5- پنجره دوجداره فولکس واگنی
۶- تاشو
۷- دولنگه بازشوی مولیون متحرک یا T بازشو یا فرانسوی (French)
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند. نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در الماسی پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.