پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

در خرید یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی تنها قیمت را نباید مدنظر قرار گرفت چرا که با توجه به متنوع بودن آب و هوای مناطق کشور و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر این عوامل مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دو سه جداره upvc در مدت زمان نگردد.

لیفت اند اسلاید
  
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد . با فروش یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی با کیفیت مناسب می توان از این امر جلوگیری کرد چرا یراق آلات به گونه ای طراحی می شوند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. تاثیرو نکات مهم یراق پنجره دو جداره یو پی یو سی : در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است. اگر یراق تولید شده و فروش یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد .
تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات: از آنجایی که هر پنجره دوجداره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.
مقاومت یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی: با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
یراق یو پی وی سی
روان بودن و کاربری آسان: قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.
یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی کاربردی در شرکت :
یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی روتو آلمان(ROTO)
یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی جیو(GU)
یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی آکادو ترکیه(ACCADO)
درب و پنجره های لیفت اند اسلاید برای چه نمایی مناسب است؟
وقتی در مقابل خود نمایی از باغ ، دریا ، جنگل ، استخر و یا نمایی خاص داشته باشید وجود هرگونه قیدی از لذت دیدن منظره خواهد کاست.پنجره های lift and slide یکی از گزینه های مناسب برای داشتن دید کامل از مناظر است.سیستم های لیفت اند اسلاید دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره های کشویی معمولی هستند که باعث می شود توان تحمل وزن بالاتری داشته باشند و بتوان شیشه های سنگین و یک تکه را درون آن قرار داد. پنجره هایی که دارای قطر بالاتر از ۱۲ سانتیمتر هستند قابلیت نصب یراق لیفت را دارند.
ویژگی درب و پنجره لیفت اند اسلاید:
•    قابلیت تولید بازشوهای کشویی یک تکه تا ارتفاع ۲۷۰ سانتیمتر
•    استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی
•    قطر فریم از ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر
•    قابلیت تحمل وزن تا ۴۰۰ کیلو در هر لنگه
•    بازشوی آسان با قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.