پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس

پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین و بهترین خواص اینگونه پنجره ها ، بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از ورود دود و گرد وغبار و سر و صدای می شود.
پنجره ونتوس

  
پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس نمونه دیگری از یراق آلات مدرن صنعت درب و پنجره یو پی وی سی بشمار می آید. پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس (پنجره های بالای درب): پنجره های بالای درب طرحی اصیل است که همواره در قسمت های بالایی درب ها و پنجره های بزرگ (در طراحی های سنتی ایرانی در بالای پنجره های ارسی) مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل عدم دسترسی، معمولا از این پنجره ها تنها به عنوان پنجره های نور رسان استفاده می شده است. امروزه با الگو برداری از این پنجره ها و با استفاده از سیستم یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس ، امکان باز و بسته کردن این پنجره ها نیز به وجود آمده است. وجود اهرم دستگیره در سیستم مکانیکی که به وسیله یراق آلات متصل به آن می تواند تا ۵ متر پایین تر از سطح پنجره نیز قرار گیرد و امکان هدایت الکتریکی در سیستم های برقی این یراق نیز مشکل دسترسی به این پنجره ها را حل نموده و امکان استفاده از مزایای این سیستم را فراهم می آورد.
یراق آلات بیرون بازشو از مدرن ترین یراق آلات در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی به حساب می آیند. عدم اشغال فضای داخلی در زمان باز شدن پنجره, امینت بالا و کنترل دید از خارج در کنار زیبایی ظاهری و تهویه مناسب، این یراق را به یراقی کارآمد برای سرویس های بهداشتی، حمام ها و اتاق های استراحت تبدیل کرده است. این یراق که به ابتکار شرکت انگلیسی ANTHONY INNOVATIONS و با نام تجاری STERLING HINGE تولید شده، هم اکنون در سبد محصولات این شرکت موجود می باشد. این شرکت در نظر دارد ضمن ارائه یراق آلات متداول صنعت درب و پنجره، پیشگام در معرفی و عرضه یراق آلات نوین این صنعت نیز باشد و خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس را چند برابر کند.
یراق آلات بیرون بازشو

خصوصیات پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس به شرح زیر است:
۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس می گردد.
۲–آبندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
۳-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.