پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی

یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی از مهم ترین اجزا میباشد چرا که عایق بودن، ایمنی وضدسرقت بودن، روان بودن و کاربری آسان درب  پنجره همگی به جنس و کیفیت یراق آلات مصرفی بازمی گردد. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.


  
بدون تردید نقش یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی در ساخت و مونتاژ در و پنجره upvc و آلمینیوم با کیفیت و استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی را جدی گرفت. در ابتدا به ویژه گی ها ، کارایی و فروش یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی میپردازیم:
در یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. ۱۰۰ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند. برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
یکی دیگر از مهم ترین نکات یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی در مناطق مرطوب می‌باشد. حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل ۵۰۰ ساعت می‌باشد.
مسئله دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره نمود آن است که به دلیل تعداد زیاد قطعات موجود در هر ست از این نوع یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ، باید طراحی به گونه‌ای صورت پذیرفته باشد تا در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام شده باشد که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیعتری از اندازه‌ها، ضایعات یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی را حتی المقدور کاهش داده و موجب گران شدن یراق مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد.
در استفاده از سیستم بازشوی دو حالته کوچکترین و بزرگترین سایز اسپانیولت‌های عرض و ارتفاع جزء مواردی است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و حتما مطابق جدول نمودار استاندارد ارائه شده توسط هر کمپانی تولید کننده آن مورد استفاده قرار گیرد.
اسپانیولت‌های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار می‌گیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از ۸۰۰ میلی متر استفاده می‌شوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجره‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

یراق پنجره دوجداره

گوشه‌های بالا و پائین مورد استفاده در یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی دوحالته به جهت اهمیت فراوان این قطعات و نوع کاربرد آن‌ها که به عنوان مفاصل اصلی باعث گردش یراق و انتقال نیرو به تمامی قطعات می‌شوند، باید از لحاظ سایز، مقاومت و آلیاژ مصرفی مورد توجه قرار گیرند تا در هنگام عملکرد دچار شکستگی و هرز شدن دندانه‌ها نگردد.
اسپانیولت‌های دو حالته باید دارای شیارهایی باشند که بین صفحه اصلی و زیرین فاصله ایجاد نموده تا درهنگام اصطکاک، دستگیره روان تر عمل نموده و روکش یراق از بین نرود و باعث فرسودگی بین دو صفحه اسپانیولت نگردد.اسپانیولت عرض این سیستم باید دارای ضامن امنیت باشد تا در هنگام باز شدن پنجره از بالا به صورت کلنگی این ضامن عمل نموده و باعث قفل شدن دستگیره گردد.لولای بالای قاب باید دارای ضامن پین باشد تا پین به راحتی از جای خود خارج نشود. رعایت نکردن این امر می‌تواند منجر به جدا شدن لنگه از قاب شده و موجبات خسارات جبران ناپذیری را فراهم آورد.
لولای پائین که روی قاب مونتاژ می‌گردد، به دلیل تمرکز فشار زیاد لنگه بر روی آن می‌بایست دارای پایه‌های بلند و مقاوم بوده و در داخل گالوانیزه بکار رفته در داخل قاب پنجره قرار گیرد. متاسفانه اخیراً یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی بی کیفیت موجود در بازار ملاحظه گردیده که این قطعات از لولاها حذف و لولاها بدون پایه می‌باشند که این امر بدون شک منجر به کاهش تحمل وزن لولاها می‌گردد و دارای یک پیچ رگلاژ جهت تنظیم لنگه به چپ و راست می‌باشد.
فروش یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی باید با رعایت نکات ایمنی باشد چرا که عدم رعایت ملاک ‌ها و معیارهای دقیق موثر بر کیفیت و استاندارد یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند تاثیر مستقیم و منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد. به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک یراق مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره دوجداره UPVC باشد.
امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و آسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب وپنجره upvcوآلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره و upvc و الومینیومی پیدا میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.