پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

دستگیره پنجره دوجداره upvc

دستگیره پنجره دوجداره upvc از اجرای مهم و کاربردی می باشد که در صورت خرابی باید توسط افراد کارشناس تعویض و یا تعمیر شود. بهترین سیلندر مصرفی در دستگیره پنجره دوجداره upvc از جنس برنج همراه با روکش آلومینیومی می باشد.



 
 دستگیره پنجره دوجداره upvc جزو اجزای مهم درب و پنجره دوجداره به شمار می آید. در واقع می توان گفت که انتخاب یک دستگیره مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت درب و پنجره دوجداره UPVC باشد. عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره پنجره دوجداره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد. در این مطلب با دستگیره پنجره دوجداره upvc و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا می شوید. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره پنجره دوجداره upvc و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
اسپانیولت:: مهمترین قطعه از یراق آلات دستگیره پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن موجب از کار افتادن چرخ دنده ها و افزایش فشار بر روی دستگیره پنجره دوجداره ها و همینطور باعث عدم حرکت فنر اسپانیولت و در نتیجه باعث از کار افتادن یراق پنجره دوجداره میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یکی آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به دلیل دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار می باشد.

دستگیره پنجره دوجداره

زبانه:: طراحی زبانه در هر دو مدل کوتاه و بلند باید طوری باشد که در موقع باز و بسته شدن پنجره دوجداره زبانه در جای خود قرار گیرد و از فشار به روی لولاها و یراق و دستگیره پنجره دوجداره جلوگیری کند.
در انتخاب دستگیره پنجره دوجداره upvc خوب باید به نکات زیر توجه نمود:
۱- نکته مهمی که باید به آن توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره پنجره دوجداره upvc است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره پنجره دوجداره upvc و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن پنجره را آسان می کند. استفاده از دستگیره پنجره دوجداره upvc با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد.
۲- صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره upvc که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره پنجره دوجداره upvc و یراق می گردد.
۳- نقطه اتصال اهرم دستگیره پنجره دوجداره upvc به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره دوجداره upvc می شود.
۴- شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره upvc که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره upvc میگردد.
۵- فنر پنجره که باید از جنس مرغوب باشد تا در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.
۶- زهوارهای جای پیچ دستگیره پنجره دوجداره upvc که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.