پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

شیشه هوشمند پنجره دوجداره

با هوشمندسازی ساختمان و استفاده از شیشه هوشمند پنجره دوجداره خانه تان را تبدیل به لوکس ترین و رویایی ترین خانه کنید که مدیریت و کنترل لوازم از راه دوررا در دست داشته باشید . شیشه هوشمند پنجره دوجداره بدلیل کاهش هزینه های مربوط به انرژی در ساختمان ها و منازل مورد استقبال قرار گرفته است.


شیشه های هوشمند ساختمان

 

 

از آنجا که پنجره های دوجداره معمولی خود به تنهایی باعث صرفه جویی ۵۰% انرژی هستند استفاده از شیشه پنجره دوجداره هوشمند این عدد را به ۷۵% رسانده و این گام بلندی در زمینه هوشمند سازی ساختمان های امروزی است. با هوشمندسازی ساختمان خانه شما تبدیل به لوکس ترین و رویایی ترین خانه میشود که مدیریت و کنترل لوازم از راه دور ممکن است. شما از طریق سنسورهای داخل ساختمان و اینترنت تبلت یا گوشی همراه خود قادر به مدیریت همه ی قسمت های خانه از جمله: کنترل روشنایی ساختمان, کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی, کنترل باز و بسته بودن در و پنجره, دوربین های مدار بسته, کنترل افزایش دما برای جلوگیری از آتش سوزی, کنترل نفوذ گاز و … خواهید بود که با این امکانات هوشمند در مصرف برق و اتلاف انرژی به طور چشمگیری صرفه جویی میشود.

ویژگی شیشه های ساختمانی
سال ها پیش وقتی که صحبت از پنجره و به تبع آن شیشه می شد، در ذهن افراد یک لایه بسیار ضعیف و شکننده تداعی می شد که هدفی جز تامین نور کافی در ساختمان نداشت. اما امروزه میبینیم در تمام دنیا تامین نور داخل ساختمان توسط شیشه تنها یکی از کاربردهای لازم و نه کافی در یک پروژه ساختمانی است. امروزه به شیشه هوشمند پنجره دوجداره به چشم یک فاکتور بسیارمهم در زیبایی خارجی نما و زیبایی داخلی ساختمان نگاه می شود و به عنوان عاملی تعیین کننده در میزان مصرف انرژی جهت گرم نگاه داشتن یا سرد نگاه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصول مختلف سال مطرح می باشد.
مبحث 19 مقررات ملی شیشه هوشمند پنجره دوجداره ساختمان
امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی گرایش به سمت یافتن راهکاری برای کاهش هدر رفت انرژی ساختمان و عایق بندی در برابر سرما و گرما و الودگی صوتی افزایش یافته، برای این کار طبق مطالعات گسترده تمرکز بیشتر روی پنجره دوجداره است. بنابراین سعی بر این است که با نفوذ تکنولوژی هوشمند در دنیای صنعت و فناوری انقلاب بزرگی در تمام ابعاد زندگی انسان ها ایجاد شود. پنجره دوجداره upvc هم از این قائله مستثنی نیستند و تبدیل به شیشه هوشمند پنجره دوجداره شده اند که اکنون مزیت های آن را بیان میکنیم:
به عنوان مثال تصور کنید که در یکی از روزهای گرم تابستانی در محل کارتان آفتاب مستقیما به پنجره مقابل شما میتابد و حسابی شما را کلافه کرده است و تنها راه استفاده از فروش شیشه های دودی برای کاهش تابش است. اما اگر این پنجره ها قابلیتی مثل عینک های فتوکرومیک داشته باشد و تنها زمانی که افتاب شدت بیشتری دارد دودی شود کار شما بسیار راحت تر و لذت بخش تر میشود. این کار با فروش شیشه های الکتروکرومیک شدنی است که نمونه ای از پنجره های هوشمند است.

مبحث 19 مقررات ملی ساختمان

صرفه جویی انرژی با شیشه هوشمند پنجره دوجداره

یا اینکه فروش شیشه ای را تصور کنید که با یک کلید از حالت شفاف به حالت کدر تغییر حالت میدهد, ما میتوانیم از این فروش شیشه ها در ساخت پنجره های ساختمان ها در صورت نیاز برای عدم دید و یا در شب استفاده کنیم, همچنین در حمام یا در فروشگاه ها و نمایشگاه ها استفاده کنیم. پنجره های الکتروکرومیک و پنجره های با ذرات معلق نمونه هایی از پنجره های هوشمند هستند که از طریق کنترل هوشمند و ذخیره انرژی کمک شایانی به بشر خواهند کرد. نمونه های بسیاری از این پنجره های هوشمند ساخته شده اما هنوز در جهان متداول نشده است.  با تولید و استفاده انواع شیشه هوشمند پنجره دوجداره در ساختمان ها، سالن های کنفرانس و ادارات به نسبت قابل ملاحظه ای از اتلاف انرژی جلوگیری میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.