پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پروفیل در و پنجره دوجداره upvc

در تعیین کیفیت، بعد شیمیایی پروفیل در و پنجره دوجداره upvc نقش مهمی دارد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی درب و پنجره upvc اکتفا کنند.
یو پی وی سی

  
جنس و برند پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره upvc بسیار مهم است چرا که با کیفیت پنجره رابطه مستقیم دارد.  یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، واکنش پروفیل در و پنجره دوجداره upvc در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درب دوجداره و پنجره های upvc تغییر رنگ احتمالی پروفیل در و پنجره دوجداره upvc در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل در و پنجره دوجداره upvc در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.شما می توانید خرید  پنجره دوجداره با بهترین پروفیل در و پنجره دوجداره upvc را از این شرکت انجام دهید.
در آزمون استاندارد پروفیل در و پنجره دوجداره upvc عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در و پنجره دوجداره upvc در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره upvc بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.

پروفیل یو پی وی سی

همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پروفیل در و پنجره دوجداره upvc سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.
جنبه دیگری که در تعیین کیفیت درب دوجداره و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل در و پنجره دوجداره upvc است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل در و پنجره دوجداره upvc و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل در و پنجره دوجداره upvc ، پودر pvc یا همان پلی وینیل کلراید است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی  درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل در و پنجره دوجداره upvc برابر با درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند. متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل‌های یو پی وی سی، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل‌های یو پی وی سی ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.
نکات مهم در خرید پروفیل در و پنجره دوجداره upvc
تأکید می‌کنم که معیار عدم تغییر رنگ پروفیل، دانه‌های پودر پی وی سی پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. به ویژه اینکه یکی از معتبرترین پروفیل‌های یو پی وی سی اروپایی مورد مصرف در بسیاری از شهرهای جهان در شیراز با تغییر رنگ مواجه شده است؛ با این توضیح که به تغییر رنگ پروفیل بین ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.