پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی

در دنیای مدرن امروز بشر برای هر نیازی راه حلی پیدا کرده است و این راه حل ها انسان را به سوی آسایش بیشتر می برد، تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی راه حلی مناسب برای کاهش اتلاف انرژی و داشتن آرامش در دنیای پرمشغله امروز می باشد.

پنجره دوجداره

  
زمانی که پنجره های دوجداره وارد دنیای ما شدند فقط بر روی فریم اهنی و در ساختمان های نوساز قابلیت نصب داشتند اما رفته رفته پروفیل های بازسازی تولید شدند و همه چیز را برای تعویض پنجره آهنی بدون تخریب آماده کردند. فروش پنجره دوجداره و در کل کلیه محصولات تولیدی این شرکت به دلیل مرغوبیت، قیمت مناسب ورقابتی، کیفیت بالا و داشتن استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا حجم گسترده ای از بازار داخل را به خود اختصاص داده است. پنجره های آلومینیومی معمولی قدیمی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند اما باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شد که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد .
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پنجره دوجداره با این شرکت تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید. فرآیند تولید پروفیل با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته و با اعمال کنترل های کیفی لازم توسط واحد کنترل کیفی انجام می گیرد.
با تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک  آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است در نتیجه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک کمی بالاتر است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.

پنجره ماندگار

امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.
روند رو به رشد تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی تا امروز ادامه داشته است و رفته رفته این موضوع جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف پیدا کرده است ، به گونه ای که تیم کاری ما در تمامی مناطق پروژه تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی را اجرا کرده است.
چرا تیم کاری این شرکت تاکید دارد که تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی یک امر حیاتی است؟
جواب این سوال کاملا واضح است و دلایل فراوانی برای این کار وجود دارد که مهمترین ان عایق بندی منازل می باشد که پنجره های دوجداره این موضوع را کاملا پوشش می دهند.
در فصل زمستان مشاهده می شود که افراد برای گرم نگه داشتن منزل ، شعله بخاری را بالا برده و در اطراف پنجره اهنی از پتو استفاده می کنند، اما برای حل مشکل عایق بودن راه حل ساده تری وجود دارد و ان هم تعویض پنجره های آهنی و قدیمی با پنجره یو پی وی سی دوجداره است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود و هیچ گونه تخریبی را به همراه ندارد.
به طور خلاصه تمام مزایای تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت زیر میتوان فهرست کرد:
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.