پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی

توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد. توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.

توری درب دوجداره

  
توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند. توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود. دو نوع توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند. بهترین زمان برای خرید و نصب توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهرها، زمان خرید توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
توری پنجره دوجداره
 توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی نسل جدید توری های درب و پنجره دوجداره UPVC می باشد که به صورت دستی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند. این توری از جنس مش آکرلیک بوده که به سختی دوده، چربی و گرد و غبار را به خود می گیرد و به دلیل نوع جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیز می شود. این نوع توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود که در شکل زیر مشاهده می کنید.
مزایای توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی :
سهولت در نصب
تنوع رنگ بالا
جلوگیری از نفوذ حشرات و گرد و غبار
قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره
دارای ابعاد سفارشی و بزرگ
حرکت در جهت افقی و عمودی
مقاوم در برابر محیط
تعمیر و رگلاژ آسان
قابلیت جمع شدن تور و اشغال فضای کم
ماندگاری بالا
عدم زنگ زدگی
نیاز به شستشو ندارد و با بخارشوی یا جاروبرقی تمیز میشود.
هنگام فروش پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی با توجه به نوع جنس، بازشو، رنگ و.... قیمت متفاوتی دارند. توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد. مراحل نصب توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد. نکته ای که وجود دارد این است که توری پلیسه پنجره دو جداره یو پی یو سی یک فریم محافظ دارند که در هنگام عدم نیاز به توری بهتر است آن را داخل فریمش جمع کنیم تا آسیبی نبیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.