پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف

به منظور ایجاد پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در الماسی محصول نقش مهمی را ایفا می کند. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی  مقام است.


پنجره یو پی وی سی

 

 


در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره ، پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد.
فروش پنجره دوجداره در نمایندگی ها مختلف انجام می شود. از کار آمد ترین مزایای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم ترمال بریک قابلیت انتخاب رنگ در انواع مختلف میباشد. شرکت های تولید کننده پروفیل های upvc علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان مختلف اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند تا با نمای ساختمان ها بهترین هارمونی را داشته باشد. همانطور که در مقالات قبل ذکر کردیم یو پی وی سی ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت درب و پنجره از جنس یو پی وی سی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد.

رنگ یو پی وی سی

پنجره های دوجداره یو پی وی سی لزوما سفید نیستند و پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف در بازار موجود است :
شما می توانید محیط اطراف خود را با پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف و سلیقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف دورو لمینیت
به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.
پنجره دوجداره با تنوع رنگی مختلف با پروفیل روکش شده
به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.