پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc وکا آلمان

پنجره دوجداره upvc وکا آلمان از نوع لولایی دوحالته به دلیل تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است.  به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.

پنجره یو پی وی سی

  
از مزایای مهم پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا آلمان حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 50 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند و به فروش پنجره دوجداره وکا می پردازند.   سیستم درب و پنجره دوجداره  وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.
نکته قابل توجه در سیستم پروفیل پنجره دوجداره upvc وکا آلمان آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

پنجره 3جداره

تفاوت قیمت پنجره دوجداره upvc وکا آلمان و پنجره سه جداره
در مقایسه قیمت فروش پنجره دوجداره upvc وکا آلمان با قیمت پنجره سه جداره چند آیتم در اختلاف قیمت این دو تیپ محصول متفاوت است. یکی از این آیتم ها تفاوت قیمت پروفیل دو جداره و پروفیل سه جداره upvc می باشد و یکی دیگر از این آیتم ها تفاوت قیمت شیشه های دو جداره و سه جداره می باشد. در جمیع تفاوت قیمت متریال دو جداره و سه جداره، در حدود ۲۰% می باشد . البته در قاب ها و طرح ها و یراق آلات مختلف، اختلاف بسته به طرح و آیتم های مذکورمتفاوت است .
پروفیل های پنجره دوجداره upvc وکا آلمان
پنجره ثابت
پنجره کشویی
پنجره دوحالته
پنجره فرانسوی
پنجره خلیجی
پنجره محوری (گردان)
پنجره فولکس واگنی
پنجره آکاردئونی
پنجره های فیکس وکا
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره های فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.
رنگ بندی پنجره دوجداره upvc وکا آلمان
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره دوجداره upvc وکا آلمان بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.پروفیل وکا را در پنجره های دوجداره و سه جداره قابل استفاده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.