پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب

امروزه به دلیل پایان پذیر بودن منابع انرژی ، صرفه جوئی در مصرف آن بشدت مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی قرار گرفته است. تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب یکی از راه حل های مناسب برای کاهش مصرف انرژی و هم چنین کاهش هزینه ها می باشد.


  
طرح تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب یک امر حیاتی است و از سال ها قبل در شهرهای مختلف کشور رونق چشمگیری داشته است و ساختمان هایی که از پنجره های آهنی قدیمی استفاده می کردند به سمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا آلومینیوم ترمال بریک روی آورده اند و دلیل این موضوع بهره وری انرژی, کاهش هزینه, عایق بندی مناسب ساختمان ها بوده است. در دنیای مدرن امروز بشر برای هر نیازی راه حلی پیدا می کند و این راه حل ها انسان را به سمت اسایش بیشتر می برد،زمانی که پنجره های دوجداره وارد دنیای ما شدند فقط بر روی فریم اهنی و در ساختمان های نوساز قابلیت نصب داشتند اما رفته رفته پروفیل های بازسازی تولید شدند و همه چیز را برای تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب اماده کردند. سال ها فعالیت در زمینه پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم این موضوع را برای ما روشن کرده است که خیلی از مردم اگاهی لازم را در زمینه تعویض پنجره بدون تخریب ندارند و همین امر سبب گشته است تا برای این نیاز اساسی اقدام نکنند.
قبل از تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب ، نیاز به اقداماتی است که توسط کارفرما یا مشتریان باید صورت پذیرد. یکی از این اقدامات جدا کردن پرده های پنجره ی مورد تعویض است که باید صورت پذیرد. همچنین در فاصله یک متری پنجره ها، فرش، موکت، مبلمان و سایر وسایلی که امکان آسیب دیدن آن وجود دارد باید جمع شود و در فاصله ی ۲ متری نیز وسایل با کاور یا پارچه پوشانده شود تا گرد و غبار و براده آهن برروی آنها قرار نگیرد. در آخر مسیر رفت و آمد و حمل و نقل پنجره ها باید باز باشد تا احتمال برخورد ابزار با اشیا منزل در هنگام تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب به حداقل برسد.


هزینه تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو  جداره بدون تخریب
در بحث هزینه دوجداره کردن پنجره های معمولی موارد زیادی دخیل هستند که مجموع این عوامل قیمت تعویض پنجره قدیمی را رقم میزند. اولین قدم برای تعیین هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره داشتن ابعاد پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت حدودی پنجره دوجداره مورد نظر برای تعویض باخبر شود. علاوه بر قیمت پنجره دوجداره ، اجرت نصاب درب و پنجره نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض پنجره های معمولی با دوجداره علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزای پنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم. هزینه تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب در مقابل مزایای بی نظیر ان قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتر احساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت پنجره های دو جداره بسیار حائز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.