پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب و پنجره دوجداره ترک

 با افزایش استقبال از پنجره های UPVC پروفیل های ترکیه راه خود را به ایران باز کردند . درب و پنجره دوجداره ترک بدلیل قیمت کمتر در ایران مورد استفاده قرار گرفته است . درب و پنجره دوجداره ترک مزایای فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت ساخته شوند و توسط نصاب ماهر نصب شوند.

شرکت آلوپلاست

  
محصولات زیبا و خوش تراشی که از پروفیل درب و پنجره دوجداره ترک ساخته شده اند، در هر رنگ و شکلی که برای شما قابل تصور باشد در دسترس می باشند. قیمت درب و پنجره دوجداره ترک را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق و درست محاسبه کرد چرا که قیمت درب و پنجره دوجداره ترک به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.  صنایع انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با تکیه بر دانش روز و استانداردهای جدید بین المللی با استفاده از فن آوری روز آمد کشورهای صنعتی اروپا تعریف و تدوین گردید.
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت درب و پنجره دوجداره ترک ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود. قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره دوجداره ترک ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است. در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد.

پنجره یو پی وی سی

انواع پروفیل upvc در درب و پنجره دوجداره ترک
در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳- پروفیل های درب و پنجره دوجداره ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …
۵- پروفیل های درب و پنجره دوجداره ترک درجه ۲ با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE و …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.