پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره upvc دوجداره اصفهان

بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره دوجداره نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب و پنجره استفاده می نمایند. اما در این شرکت فروش پنجره دوجداره upvc اصفهان با جدیدترین تکنولوژی و بهتربن مواد ساخته و عرضه می شود.

بهترین مارک پنجره دوجداره

  
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در این شرکت روند کاری فروش پنجره upvc دوجداره اصفهان بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش درب و پنجره یو پی وی سی برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.
چگونگی محاسبه قیمت فروش پنجره دوجداره upvc اصفهان : اجزاء تاثیر گذار در قیمت در و پنجره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد.
اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از فروش پنجره دوجداره upvc اصفهان و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .
پنجره دوجداره

نکات مهم در خرید و فروش پنجره دوجداره upvc اصفهان
۱-پروفیل :
دقت کنید هر چه قدر هم از نظر مالی در مشکل هستید سراغ پروفیلهای ارزان قیمت نروید. چرا که پروفیلهای ارزان قیمت بعد از مدتی تغییر رنگ داده ابتدا زرد و سپس به رنگ قهوه ای تبدیل میشوند .پروفیلهای ارزان قیمت پنجره دوجداره علاوه بر تغییر رنگ دچار شکستگی و هم چنین تغییر حالت نیز میشوند.خرید یک پروفیل خوب وقوی مانند (ویستابست – وین تک) مهمترین فاکتور در خرید یک پنجره میباشد.
۲-رنگ شیشه ها وضخامت :
معمولا کارخانه جات شیشه ها را ساده و با ضخامت ۴-۴ سفارش میدهند برای اینکه شیشه ها را با ضخامت و رنگ دلخواه خود بخواهید باید به هنگام عقد قرارداد رنگ و ضخامت شیشه ها را انتخاب کنید .
۳-نوع یراق آلات :
با توجه به تنوع و شکلهای مختلف پنجره های دو جداره در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو پنجره و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید .
۴-قیمت تمام شده فروش پنجره دوجداره upvc اصفهان  :
در هنگام عقد قرار داد تمام موارد ثبت شده باشد. یعنی قیمت تمام شده را با شما قرارداد ببندد. اعم از هزینه نصب هزینه حمل هزینه ،قیمت شیشه ،قیمت پروفیل و… شرکتها نباید بعد از اتمام کار از شما مبلغ اضافی غیر از مبلغ فاکتور ارائه شده دریافت کنند .
۵-انتخاب طرح :
با توجه به انعطاف و شکل پذیری پنجره های دو جداره یو پی وی سی میتوان انواع شکلهای مربع، مستطیل، چند ضلعی، منحنی و قوس دار را میتوان ساخت. البته این نکته را باید توجه داشت که هزینه ساخت پنجره های قوس ومنحنی مقداری بیشتر از پنجره های معمولی میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.