پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره ترک تاروس

پنجره دوجداره ترک تاروس یک برند ترکیه ای معتبر در صنعت پروفیل یو پی وی سی است. کمپانی تاروس جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های upvc می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید. درب و پنجره دوجداره ترک تاروس به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت پایین از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند.
پنجره ترک تاروس
  

درب و پنجره دوجداره ترک تاروس از جمله برند های بسیار پر فروش در صنعت تولید درب و پنجره  یو پی وی سی می باشد. این شرکت  پنجره دوجداره ترک  تاروس را به همراه ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه می نماید.
پنجره  دوجداره ترک تاروس: با افزایش استقبال ازدرب ها و پنجره های یو پی وی سی، پروفیل های ترک تاروس راه خود را به ایران باز کردند. هرچند پس از سال 1385 و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیل یو پی وی سی در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران پروفیل های ترک تاروس مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت پنجره ماندگار سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل هایی ترکیه ایی تاروس نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد.

پنجره ترکیه ای تاروس

پروفیل یو پی وی سی ترک تاروس نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب ها و پنجره های دو جداره یو پی وی سی طرفدار دارد. این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.
زمینه های فعالیت ما:
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره دوجداره ترک تاروس
فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترک تاروس (با قیمت مناسب)
طراحی و آنالیز درب و پنجره دوجداره ترک تاروس با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی
تولید انواع درب و پنجره دوجداره ترک تاروس
تولید شیشه دوجداره با کیفیت بالا
مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره ترک تاروس
فروش درب و پنجره دوجداره ترکیه ای تاروس با قیمت مناسب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.