پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره وین تک

پروفیل پنجره دوجداره وین تک دارای ضمانت نامه 5 ساله میباشد ، تغییر رنگ نمیدهد ، پوسته پوسته نمیشود و از کیفیت بالایی برخوردار است در نتیجه بسیاری از شرکت های تولید درب  و پنجره دوجداره از پروفیل وین تک برای ساخت محصولات خود استفاده میکنند.

پنجره دوجداره وین تک
 
وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM ، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. محصولات پنجره دوجداره وین تک با بیش از 30 سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود. این مجموعه جهت سرویس دهی مطلوب به مشتریان خود، علاوه بر کارخانجات تولیدی خود در کشور ترکیه (شهر آنتالیا)، در شش کشور آلمان، روسیه، اوکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس (و اخیراً ایران) کارخانجات تولیدی ایجاد کرده و در 54 کشور دفاتر فروش، انبارهای محصولات و شبکه های نمایندگی فروش دایر کرده است.

طراحی پروفیل های پنجره دوجداره وین تک امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره دوجداره وین تک موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.
درب و پنجره دوجداره وین تک upvc ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این در و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد در و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.
درب و پنجره دو جئاره وین تک "یو پی وی سی" نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود.
در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست !


کارخانه وین تک

عایق حرارتی

- ضریب انتقال حرارت در رده چوب
- امکان استفاده از شیشه های تک جداره و دو جداره انتقال حرارت شیشه دو جداره همانند انتقال جرارت یک دیوار به ضخامت 35 سانتی متر استنزدیک به نیمی از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره صورت می پذیرد . جهت بررسی میزان ممانعت پنجره در برابر عبور گرما و سرما ، از کمیتی به نام ضریب انتقال حرارت (u_value) استفاده می شود که این ضریب وابسته به ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب می باشد.در حقیقت ضریب انتقال حرارت مرتبط با مقدار انرژی است که از واحد سطح(یک متر مربع) شی مورد نظر در واحد زمان (یک ثانیه)می گذرد،در شرایطی که درجه کلوین اختلاف دما در دو سمت داخلی و خارجی آن شی ایجاد شده باشد.بر این اساس،این کمییت با واحد وات بر متر مربع درجه کلوین و یا واحدهای مشابه با آن گزارش می شود. در اشکال زیر ضرایب انتقال حرارت چند نوع شیشه ای(ug)آماده است.در این میان تعادل و تناسب ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب در طراحی بهینه پنجره یک ساختمان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و به عنوان مثال غیر منطقی بودن استفاده از شیشه دوجداره در پنجره فلزی و یا استفاده از شیشه یک جداره در پنجره دوجداره  upvc ( یو پی وی سی ) را نشان می دهد.در ارتباط با کاهش شدت صوت نیز علاوه بر نوع چارچوب ،ضخامت وتعداد لایه های شیشه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.در اشکال زیر میزان کاهش شدت صوت در چند نوع شیشه مقایسه شده است. در ارتباط با ضرایب انتقال حرارت چارچوب (UF) نیز،به عنوان مقایسه جهت پروفیل های آلمینیومی حدود w/m2ok 9/5،جهت پروفیل های ترمال برک حدود w/m2ok 5/3و جهت پروفیل های upvc عادی حدود w/m2ok می باشد.
عایق صوتی
یکی از مشکلات امروز شهر نشینی آلودگی صوتی می باشد که باعث اثرات نامطلوب بر سلامت بهداشت روح و روان می باشد از امراض آلودگی صوتی بیماریهای عصبی و قلبی را می توان نام برد و نیز باعث کاهش توانایی های جسمی و فکری می شود .
شنیدن صدایی با شدت 100db در مدت 10 دقیقه نیاز به 20 دقیقه استراحت در محیط کاملاً آرام دارد .
چند نمونه از صدای ناهنجار : هواپیما 180db ، خودرو های سنگین 90db ، اماکن عمومی 70db پنجره upvc (یو پی وی سی ) با 4 محفظه کاهش صوتی بین 20db الی 40db را دارا می باشد .
آب بندی مناسب با استفاده از لاستیک های Epdm
- عدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید یا شستشو پنجره
- عدم نفوذ گردو غبار در طوفان ( تمیزی پرده ها و کاغذ دیواری ها و ... )
ثبات رنگ
حفظ شفافیت رنگ ، عدم نیاز به رنگ آمیزی ، مقاوم در برابر خوردگی ، مناسب برای هر نوع آب و هوا
( گرمای 70c و سرمای 60c - ) و مقاوم در برابر اشعه uv از ویژگی های این پروفیل است .
نصب آسان
نصب پنجره بعد از نماکاری و رنگ آمیزی داخل ساختمان انجام می شود که این امر باعث ظرافت و تمیزی بیشتر کار می شود.
این شرکت برای تولید محصولات خود، از پروفیل  Wintech  استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.