پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc با کیفیت

علت اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمان ها استفاده از پنجره دوجداره نامرغوب و بی کیفیت که توسط کارگاها ساخته و بفروش می رسد. این شرکت یکی از نمایندگی های فعال در زمینه تولید، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره upvc می باشد که شما می تواند درب و پنجره دوجداره با کیفیت را خریداری کنید. در ادامه مطلب با خصوصیات پنجره دوجداره باکیفیت آشنا می شوید.

پنجره ایده آل

 
 اگر پنجره دوجداره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود. از نظر میزان مصرف انرژی پنجره ای که مقاومت حرارتی آن بیشتر باشد مناسبتر است و بطور کمی میزان مقاومت حرارتی پنجره به عوامل زیر بستگی دارد :
۱- نوع شیشه مورد استفاده (شیشه های دوجداره، شیشه های سه جداره، شیشه هایلمینیت شده و شیشه های هوشمند)
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره (شیشه تک جداره، دو جداره و . . .)
۳- ضخامت لایه هوایی ایجاد شده بین دو شیشه
۴- مقاومت حرارتی یا ضریب هدایتی قاب پنجره دوجداره
۵- درزبندی و هوابندی در هنگام نصب هر یک از پارامترهای فوق نیز وابسته به مواد تشکیل دهنده، پنجره دوجداره و کیفیت ساخت آن می باشد.
با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. در این خصوص بخش ساختمان با داشتن سهم حدودا ۳۵ درصدی در مصرف انرژی یکی از صنایعی است که سهم بالایی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. برای رفع این مشکل با استفاده از پنجره UPVC و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید.
در استحکام درب  دوجداره و پنجره upvc با ابعاد استاندارد، به غیر از طراحی عوامل زیر نیز موثر می‌باشند:
پرو فیل و مقاومت خمشی آن
نوع یراق آلات
نوع شیشه
وجود قوطی U گالوانیزه با ضخامت مناسب در سطح مقطع پروفیل و وجود سطح گالوانیزه در جایگاه مخصوص تعبیه شده جهت ورود و اتصال پیچ  به آن و جلوگیری از هرز شدن پیچ.
به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ، از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل در پروفیل های
UPVC  استفاده می شوند .به کار گیری پرو فیل گالوانیزه در داخل پرو فیل های اصلی UPVC  و پیچ شدن پنجره، مقاومت در و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می دهد. پرو فیل های گالوانیزه باعث بالا بردن استقامت پرو فیل های UPVC  در برابر فشار باد و فشار های وارده از طرف ساختمان به در و پنجره نیز می شوند.
در صورت بزرگ شدن ابعاد پنجره ها از عرض یا ارتفاع ۵/۳ متر بهتر است ضخامت قوطی گالوانیزه و در ابعاد بزرگتر ضخامت یا سطح مقطع پرو فیل نیز افزایش یابد .در ارتفاعات زیاد (در برج ها) نیروی باد بیش تر و سطح پنجره بزرگ تر باشد ضخامت این پرو فیل های گالوانیزه بایستی بیش تر باشد؛ این ضخامت از ورق ۱ میلی متر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت از ۲میلی متری  می رسد. در اکثر سازندگان درب و پنجره دو جداره برای پنجره های با ابعاد و در طبقات معمول ساختمان ضخامت پرو فیل گالوانیزه مصرفی ۲۵/۱ میلی متر می‌باشد.
چند مشخصه بارز و محسنات در و پنجره‌ دوجداره  upvc
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت 100%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.