پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نماینده فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی

فروش پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی به دو طریق انجام می شود یکی توسط نمایندگی های معتبر و دیگری توسط کارگاه های ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی. البته در کارگاه هایی که به این کار مشغولند به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات ساخت کیفیت درب ها و پنجره های دوجداره تولیدی کاهش می یابد.

پنجره یو پی وی سی

 
 این شرکت از جمله تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و انواع توری می باشد که سال های زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور عرضه می نماید.
در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.
طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب دوجداره و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که این شرکت به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.